Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/26053
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorРамський, Юрій Савіянович-
dc.contributor.authorТвердохліб, Ігор Анатолійович-
dc.contributor.authorЯщик, Олександр Богданович-
dc.contributor.authorРамський, Андрій Юрійович-
dc.date.accessioned2022-06-21T10:26:31Z-
dc.date.available2022-06-21T10:26:31Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationВикористання відкритих онлайн курсів в умовах змішаного навчання майбутніх фахівців з інформаційних технологій / Ю. С. Рамський [та ін.] // Інформаційні технології і засоби навчання. 2021. Том 84. №4. С. 138-157.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/26053-
dc.description.abstractУ роботі розглянуто методику використання масових відкритих онлайн курсів (МООС) під час підготовки майбутніх фахівців з інформаційних технологій, доведено важливість залучення студентів до використання відкритих онлайн курсів для самоосвіти та саморозвитку. Використання МООС у навчальній діяльності студентів інформатичних спеціальностей дає змогу їм постійно оновлювати свої знання в епоху швидкозмінних інформаційних технологій, удосконалювати свої вміння та навички з фахових дисциплін, і, зрештою, «пройти» курси, що розроблені викладачами провідних університетів світу. У межах дослідження було проведено порівняльний аналіз найпопулярніших МООС-платформ, здійснено добір онлайн курсів, які доцільно було б використовувати при вивченні студентами дисциплін «Webтехнології та webдизайн» і «Webпрограмування». Розроблено модель інтеграції МООС у структуру класичної навчальної дисципліни (описано способи використання МООС під час виконання лабораторних, індивідуальних робіт, під час самостійної роботи студентів, підготовки до модульного чи підсумкового контролю), яка може використовуватись не лише для підготовки студентів, що навчаються за спеціальностями галузі знань 12 «Інформаційні технології», а й для студентів інших закладів вищої освіти України з врахуванням теоретичних основ і практичного досвіду організації дистанційного та змішаного навчання. На основі запропонованої моделі інтеграції описано методику використання МООС під час фахової підготовки майбутніх ІТ-фахівців, методику організації та проведення педагогічного дослідження та наведено його результати. Під час проведеного дослідження було з’ясовано, що педагогічно виважене впровадження в навчальний процес МООС сприяє формуванню у студентів навичок самоосвіти, вдосконаленню та поглибленню фахових компетентностей, відкриває перед ними альтернативні шляхи здобуття вищої освіти.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectзмішане навчанняuk_UA
dc.subjectмасові відкриті онлайн курсиuk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.titleВикористання відкритих онлайн курсів в умовах змішаного навчання майбутніх фахівців з інформаційних технологійuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
document.pdf1,01 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.