Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/27379
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНавольська, Галина Іванівна-
dc.contributor.authorКашуба, Олександра Михайлівна-
dc.contributor.authorКравчук, Тетяна Олександрівна-
dc.date.accessioned2022-12-01T10:16:49Z-
dc.date.available2022-12-01T10:16:49Z-
dc.date.issued2022-08-23-
dc.identifier.citationНавольська Г. І., Кашуба О. М., Кравчук Т. О. Ефективність використання системи Moodle в процесі навчання іноземної мови в умовах воєнного стану // Освіта, наука та культура України в світі: мобільність, глобалізація, інклюзія : збірник тез Міжнародного науково-практичного симпозіуму (23-24 серпня 2022 р.). Львів : Міжнародний інститут інклюзії, 2022. С. 194 -197uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/27379-
dc.description.abstractУ статті розглядаються особливості використання системи MOODLE в процесі вивчення іноземних мов. Окреслено можливості та обґрунтовано ефективність застосування цієї системи для дистанційного навчання в умовах воєнного стану.uk_UA
dc.description.abstractThe article examines the peculiarities of using the MOODLE system in the process of learning foreign languages. The possibilities of using this system for distance learning in martial law conditions are outlined and substantiated.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherМіжнародний інститут інклюзіїuk_UA
dc.subjectіноземна моваuk_UA
dc.subjectMOODLEuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectвоєнний станuk_UA
dc.subjectforeign languageuk_UA
dc.subjectdistance learninguk_UA
dc.subjectmartial lawuk_UA
dc.titleЕфективність використання системи Moodle в процесі навчання іноземної мови в умовах воєнного стануuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Appears in Collections:Тези конференцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Navolska_Kashuba_Kravecz_tezy_zbirnyk.pdf1,39 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.