Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/27703
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Степанюк, Алла Василівна | - |
dc.contributor.author | Негоденко, Андріана Віталіївна | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-22T11:35:31Z | - |
dc.date.available | 2022-12-22T11:35:31Z | - |
dc.date.issued | 2022-10-12 | - |
dc.identifier.citation | Степанюк А. В., Негоденко А. В. Особливості конструювання змісту біологічної освіти школярів в умовах сьогодення // Innovations and prospects of world science : Proceedings of XV International Scientific and Practical Conference (12-14 October 2022). Vancouver : Perfect Publishing, 2022. P. 214-219 | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-1-4879-3794-2 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/27703 | - |
dc.description.abstract | Актуалізовано проблему доцільності виявлення особливостей конструювання змісту біологічної освіти на рівні процесу навчання. Виявлено основні особливості конструювання змісту шкільного курсу біології на цьому рівні, що пов’язані з сучасними інформаційними технологіями. Проведено констатувальний експеримент з метою вивчення стану розробки проблеми в практиці. Встановлено, що застосування мережі Інтернет сприяє кращому засвоєнню учнями навчального матеріалу. Значно підвищується при цьому ефективність уроків, стимулюється в учнів бажання вчитися. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Perfect Publishing | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | школярі | uk_UA |
dc.subject | біологія | uk_UA |
dc.subject | смартфон | uk_UA |
dc.subject | діяльність | uk_UA |
dc.title | Особливості конструювання змісту біологічної освіти школярів в умовах сьогодення | uk_UA |
dc.type | Conference Abstract | uk_UA |
Appears in Collections: | Тези конференцій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Stepanyk_INNOVATIONS.pdf | 1 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.