Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/27878
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПришляк, Оксана Юріївна-
dc.contributor.authorЛупак, Наталія Миколаївна-
dc.date.accessioned2023-01-02T10:14:02Z-
dc.date.available2023-01-02T10:14:02Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПришляк О. Ю., Лупак Н. М. Міжкультурна компетентність у навчанні іноземної мови // Людинознавчі студії : збірник наукових праць Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Сер. Педагогіка. Дрогобич : Редакційно-видавничий відділ ДДПУ імені Івана Франка, 2019. № 8 (40). С. 185-200. DOI : 10.24919/2413-2039.8/40.164457.uk_UA
dc.identifier.issn2313-2094-
dc.identifier.issn2413-2039-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/27878-
dc.description.abstractУ статті розкрито розуміння міжкультурної компетентності у викладанні іноземної мови. Навчання культури у процесі викладання іноземної мови залишається невирішеною проблемою протягом багатьох років. Актуальність дослідження полягає у визначенні готовності викладачів англійської мови до формування міжкультурної компетентності на уроках англійської мови в школі. Викладачі іноземної мови є першими людьми, які знайомлять учнів з мовним та культурним розмаїттям світу, відкривають свідомість дитини для знань про інші культурні реалії, традиції, моделі поведінки, цінності тощо. Важливість формування полікультурної свідомості учнів пов'язано не тільки з країнами, мова яких вивчається, а й з іншими культурами, представники яких можуть спілкуватися іноземною мовою. Однак, готовність вчителів іноземних мов до вирішення сучасних проблем суспільства, пов՚язаних з розвитком міжкультурної компетентності учнів, недостатньо висвітлена у професійній педагогічній освіті. Автори дослідили рівень готовності вчителів іноземної мови до формування міжкультурної компетентності учнів. У процесі дослідження було проаналізовано відповіді 78 вчителів іноземної мови з чотирьох областей (Львівська, Тернопільська, Івано-Франківська та Чернівецька області) за допомогою анкети. Дослідження показує розуміння вчителями поняття міжкультурної компетентності та культури, ставлення до формування міжкультурної компетентності, впровадження, та застосування на практичних заняттях з іноземної мови. У статті розкрито ставлення викладачів англійської мови до формування міжкультурної компетентності у процесі викладання іноземної мови. У результаті проведеного дослідження виявлено два профілі вчителів, іноземної мови – перші інтегрують культурну складову у навчання іноземної мови, другі не підтримують цю практику.uk_UA
dc.description.abstractThe article reveals the understanding of intercultural competence in foreign language teaching. Teaching culture in foreign language teaching has remained an unsolved problem for many years. The relevance of the study is to identify the readiness of the English language teachers to implement intercultural competence at English language lessons. Teachers of a foreign language are the first people who introduce pupils to the linguistic and cultural diversity of the world, open the child’s consciousness to the knowledge of other cultural realities, traditions, behavioral models, values, etc. The realities of the modern world prove the importance of forming pupils’ multicultural consciousness, associated not only with countries of the target language, but also with other cultures whose representatives can communicate in the target language. However, the readiness of foreign language teachers to meet the modern challenges of society, which is related to the development of intercultural competence in pupils, has not been sufficiently highlighted in professional pedagogical education. The authors investigated the level of readiness of foreign language teachers for the development of intercultural competence in pupils. Data were collected from 78 foreign language teachers from four regions (Lviv, Ternopil, Ivano-Frankivsk and Chernivtsi region) by means of a questionnaire. Study presented teachers’ understanding of intercultural competence and culture, attitudes to intercultural competence teaching, applications and actual teaching practices in foreign language classroom. The article reveals the attitude of the English language teachers to implementation of intercultural competence in foreign language teaching classroom. Findings revealed two distinct teacher profiles, i.e., the favourably disposed foreign language teacher, who integrate culture into their classroom practices and the unfavourably disposed foreign language teacher, who did not support this practice.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectміжкультурна компетентністьuk_UA
dc.subjectміжкультурна комунікаціяuk_UA
dc.subjectнавчання іноземної мовиuk_UA
dc.subjectшкала Лікертаuk_UA
dc.subjectпозитивно налаштовані вчителіuk_UA
dc.subjectнегативно налаштовані вчителіuk_UA
dc.subjectанкетаuk_UA
dc.subjectintercultural competenceuk_UA
dc.subjectintercultural communicationuk_UA
dc.subjectforeign language teachinguk_UA
dc.subjectLikert scaleuk_UA
dc.subjectfavourably disposed teachersuk_UA
dc.subjectunfavourably disposed teachersuk_UA
dc.subjectquestionnairesuk_UA
dc.titleМіжкультурна компетентність у навчанні іноземної мовиuk_UA
dc.title.alternativeIntercultural competence in foreign language teachinguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті (міжфакультетні)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Pryshlyak_Lupak_Human.pdf635,41 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.