Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/28051
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorРешетуха, Тетяна Василівна-
dc.contributor.authorКушнір, Оксана Василівна-
dc.date.accessioned2023-01-18T10:47:06Z-
dc.date.available2023-01-18T10:47:06Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationРешетуха Т., Кушнір О. Інфографіка як засіб візуалізації у регіональній друкованій пресі (за матеріалами тернопільських видань) // Український інформаційний простір : науковий журнал. Київ : Київський національний університет культури і мистецтв, 2022. № 2 (10). С. 250–267uk_UA
dc.identifier.issn2616-7948-
dc.identifier.issn2617-1244-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/28051-
dc.description.abstractУ статті на прикладі періодичних друкованих видань Тернополя досліджено інфографіку як засіб візуалізації інформації. В умовах фрагментарного сприймання новин сучасною аудиторією, спричиненого шаленим темпом їх поширення і споживання, увиразнюється тенденція до візуальної подачі даних у медіа. Одним із дієвих способів візуалізації інформації є графіка, мета якої — унаочнити зміст повідомлення, допомогти реципієнтові краще його усвідомити. Якісна інфографіка має бути невід’ємною складовою сучасної журналістики. Проте реалізація такої практики у регіональних друкованих медіа залишається доволі пасивною. Джерельною базою дослідження стали сім друкованих періодичних видань Тернополя: «Вільне життя +», «Нова тернопільська газета», «Ria+Тернопіль», «Свобода+- Тернопільщина», «Наш день», «Номер один», «Сільський господар+Тернопільщина» за липень-грудень 2021 року. Контент-аналіз регіональної друкованої періодики засвідчив пасивність використання графічних технологій подачі інформації. Найактивніше засобами графіки послуговується газета «RIA +» — інфографіку використано у 73 відсотках від загального обсягу проаналізованих чисел. Натомість газета «Сільський господар+Тернопільщина» взагалі не візуалізувала графічно свої матеріали. З-поміж виокремлених типів і різновидів інформаційної графіки усі шість видань послуговуються похідними від таблиць (власне таблиці, інфографічні таблиці, діаграми). Інфографічні розповіді практикують чотири з шести медіа (32 випадки). Рідше у матеріалах представлено похідні від мап (картограми, картосхеми) — вісім випадків. За частотою, різноманітністю та оригінальністю дизайну авторської інфографіки передує видання «RIA+».uk_UA
dc.description.abstractThe article examines infographics as a means of visualizing information on the example of Ternopil periodicals. In the conditions of news fragmentary perception by the modern audience, caused by the insane pace of its distribution and consumption, the tendency to visual presentation of data in the media is expressed. One of the effective ways to visualize information is graphics, the purpose of which is to visualize the message content and to help the recipient to better understand it. Quality infographics should be an integral part of modern journalism. However, the implementation of such practices in regional print media remains rather inert. Seven printed periodicals of Ternopil became the research source base: “Vilne Zhyttia +”, “Nova Ternopilska Gazeta”, “Ria+Ternopil”, “Svoboda+Ternopilshchyna”, “Nash Den”, “Nomer Odyn”, “Silskyi Hospodar+Ternopilshchyna” for July-December 2021. Content analysis of regional printed periodicals showed the passivity of the use of graphic information technologies. The most active means of graphics is the newspaper “RIA +” — infographics are used in 73 % of the total number of analyzed numbers. Instead, the newspaper “Silskyi Hospodar+Ternopil Region” did not visualize its materials graphically at all. Among the selected types and varieties of information graphics, all six publications use derived from tables (tables, infographic tables, charts). Infographic stories are used by four out of the six media (32 cases). Rarely are used derived from maps materials (cartograms, maps) — eight cases. The newspaper “RIA +” leads in frequency, variety and originality of the author’s infographic design. The study showed a direct link between the availability, quality, diversity of infographics and the editorial policy of regional print media regarding ways of reality mediatization. Therefore, promising editors who want to expand their audience should work to improve the infographic component of the content.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКиївський національний університет культури і мистецтвuk_UA
dc.subjectінфографікаuk_UA
dc.subjectвізуалізаціяuk_UA
dc.subjectтипи інфографікиuk_UA
dc.subjectрегіональні друковані ЗМІuk_UA
dc.subjectаудиторіяuk_UA
dc.subjectмедіаконтентuk_UA
dc.subjectinfographicsuk_UA
dc.subjectvisualizationuk_UA
dc.subjectinfographics typesuk_UA
dc.subjectregional print mediauk_UA
dc.subjectaudienceuk_UA
dc.subjectmedia contentuk_UA
dc.titleІнфографіка як засіб візуалізації у регіональній друкованій пресі (за матеріалами тернопільських видань)uk_UA
dc.title.alternativeInfographics as a means of visualization in the regional printed press (on the materials of Ternopil editions)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Reshetukha_Kushnir_2022_3.pdf1,63 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.