Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/28093
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorKalaur, Svitlana-
dc.contributor.authorTurovska, Iryna-
dc.contributor.authorKhmeliar, Inesa-
dc.date.accessioned2023-01-23T09:40:29Z-
dc.date.available2023-01-23T09:40:29Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationKalaur S., Turovska I., Khmeliar I. Psychological, pedagogical and methodological invariants of educational process improvement in the medical college based on the acmeological approach // Social Work and Education. 2022. Vol. 9., n. 4. P. 516-529. DOI: 10.25128/2520-6230.22.4.7uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/28093-
dc.description.abstractThe study's relevance is due to the need to improve management activities in the system of pre-higher education. Based on the analysis of psychological and pedagogical research, the article reveals the essence and advantages of the acmeological approach to the organization of the educational process in the medical college as in an institution of professional pre-higher education. The content of managing a medical college using acmeological concepts is disclosed. The model of the organization of the educational process in the medical institution of advanced professional education using the principles of the acmeological approach was substantiated and developed. The author’s model contributes to the improvement of the provision of educational services. In the research process, innovative changes were proposed that should be introduced to develop strategic planning of the educational activities of the medical college as an institution of professional higher education based on the acmeological approach.uk_UA
dc.description.abstractАктуальність дослідження обумовлена потребою вдосконалення освітньої діяльності у системі передфахової освіти. У статті на основі аналізу психолого-педагогічної літератури розкрито сутність та переваги акмеологічного підходу для організації освітнього процесу у медичному коледжі як закладу фахової передвищої освіти. Метою статті було вивчення освітньої та управлінської діяльності у медичних закладах фахової передвищої освіти та внесення інновацій в організацію освітнього процесу на засадах акмеологічного підходу. Ми поставили два завдання: 1) дослідити потенціал акмеологічного підходу для вдосконалення освітнього процесу в закладах медичної фахової передвищої освіти; 2) представити модель організації освітньої діяльності на основі акмеологічного підходу та окреслити її потенціал щодо вдосконалення стратегічного планування. У психолого-педагогічному контексті розкрито зміст управління медичним коледжем з використанням акмеологічних концепцій. Обґрунтовано та розроблено модель організації освітньої діяльності медичним закладом фахової передвищої освіти з використанням засад акмеологічного підходу. Модель розуміємо як систему узагальнених графічних знаків, які чітко та системно відтворюють істотні властивості об’єкта-оригіналу та допомагають керівнику досягнути в управлінській діяльності ідеального «акме» образу професіонала. До найвагоміших характеристик авторської моделі відносимо: гнучкість та ефективний зворотний зв’язок. Авторська модель виконує ілюстративну (ілюструє у графічному вигляді авторський задум), пояснювальну (наочно відображає авторський задум), інформаційну (охоплює значну кількість інформації про управлінську діяльність) навчальну (слугує об’єктом для навчання) функції. Використання акмеологічного підходу відкриває реальні можливості для керівника діяти за ситуацією та якісно реалізовувати управлінське рішення, яке буде спрямоване на досягнення соціально значущої мети – вдосконалення освітніх послуг. У процесі дослідження запропоновано інноваційні зміни, які доцільно впровадити для розвитку стратегічного планування освітньої діяльності медичного коледжу як закладу фахової передвищої освіти на засадах акмеологічного підходу.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectacmeological approachuk_UA
dc.subjecteducational processuk_UA
dc.subjectthe institution of professional pre-higher educationuk_UA
dc.subjectmodel of the organization of educational activityuk_UA
dc.subjectmanagerial activityuk_UA
dc.subjectstrategic planninguk_UA
dc.subjectакмеологічний підхідuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectзаклад фахової передвищої освітиuk_UA
dc.subjectмодель організації освітньої діяльностіuk_UA
dc.subjectуправлінська діяльністьuk_UA
dc.subjectстратегічне плануванняuk_UA
dc.titlePsychological, pedagogical and methodological invariants of educational process improvement in the medical college based on the acmeological approachuk_UA
dc.title.alternativeПсихолого-педагогічні та методичні інваріанти удосконалення освітнього процесу у медичному коледжі на засадах акмеологічного підходуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Social Work and Education Vol. 9 No. 4 (2022)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Kalayr_Sots_work.pdf664,68 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.