Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/28099
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГрабик, Надія Михайлівна-
dc.contributor.authorГрубар, Ірина Ярославівна-
dc.contributor.authorГулька, Ольга Василівна-
dc.contributor.authorВовчанська, Василина-
dc.date.accessioned2023-01-24T11:55:26Z-
dc.date.available2023-01-24T11:55:26Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationГрабик Н., Грубар І., Гулька О., Вовчанська В. Вплив кросфіт-тренувань на фізичний стан студентів-спортсменів // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. 2021. №4. С. 24-29.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/28099-
dc.description.abstractАналіз інформаційних джерел вказує на позитивні відгуки про вплив кросфіт- занять на атлетів різних видів спорту. Для занять кросфітом характерні різноманітність засобів, високоінтенсивність, постійна мінливість тренувально-змагальної діяльності, яка вимагає максимальної концентрації, прояву силових, вольових якостей протягом тривало- го часу. Беручи до уваги загальнозміцнювальну спрямованість кросфіт-тренувань, знач- на кількість фахівців говорить про доцільність введення елементів кросфіту в тренувальний процес представників різних видів спорту, в тому числі футболістів. Мета. Розробити ме- тодику кросфіт-тренувань для студентів, які відвідують секційні заняття з футболу, та експе- риментально перевірити її вплив на фізичний стан. Методи. Аналіз та узагальнення науково- методичних джерел, педагогічний експеримент, педагогічне спостереження, педагогічне те- стування, фізіологічні методи, методи математичної статистики. Результати. У роботі запропо- новано методику кросфіт-тренувань для студентів 17–18 років, які займаються в секції з фут- болу. Експериментальна методика включала три різні види тренувань: робота без урахування часу; робота з урахуванням часу; робота з урахуванням кількості раундів. З метою варіювання комплексу кросфіту через кожні 4–6 тижнів змінювали засоби впливу на різні м’язові групи. Методика була представлена трьома основними групами засобів: M – кардіо-вправи; G – впра- ви з обтяженням власною вагою; W – вправи з вагою. Доведено позитивний вплив методи- ки кросфіт-тренувань на фізичний стан студентів, які відвідують секційні заняття з футбо- лу. Футболісти експериментальної групи, показали вищий рівень фізичної підготовленості та функціональних можливостей організму, ніж футболісти контрольної групи, які практикувати традиційну методику фізичної підготовки.uk_UA
dc.description.abstractAnalysis of information sources indicates a positive feedback on the impact of crossfit training on athletes in various sports. Crossfit workouts are characterized by a variety of tools, high intensity, constant variability of training and competitive activities, which requires maximum concentration, strength, and volitional abilities to be demonstrated over a prolonged period of time. Taking into account the general strengthening direction of crossfit training, a significant number of experts indicates the appropriateness of introducing crossfit elements in the training process of athletes in various sports, including football players. Objective. To develop a methodology of crossfit training for students engaged in football section training sessions and test its impact on physical condition in practice. Methods. Analysis and generalisation of scientific and methodological sources, pedagogical experiment, pedagogical observation, pedagogical testing, physiological methods, and methods of mathematical statistics. Results. The paper describes the methodology of crossfit training for 17-18-year-old students, who are engaged in football section training sessions. Experimental techniques included three different types of training: workouts without taking time into account; time-based workouts; and reps-based workouts. In order to vary the crossfit workouts, strength training exercise for different muscle groups were altered every 4-6 weeks. The training methodology included three main groups of exercises: M – cardio training; G – bodyweight strength training; W – weight training. The positive effects of the methodology of crossfit training for students engaged in football section training sessions were demonstrated. The football players of the experimental group showed a higher level of physical fitness and functional capabilities of the body than the athletes of the control group, who practiced traditional methodology of physical training.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectкросфіт-тренуванняuk_UA
dc.subjectфізичний станuk_UA
dc.subjectфізична підготовкаuk_UA
dc.subjectстуденти- футболістиuk_UA
dc.subjectсекційні заняттяuk_UA
dc.subjectcrossfit traininguk_UA
dc.subjectphysical conditionuk_UA
dc.subjectphysical traininguk_UA
dc.subjectstudent football playersuk_UA
dc.subjectsection training sessionsuk_UA
dc.titleВплив кросфіт-тренувань на фізичний стан студентів-спортсменівuk_UA
dc.title.alternativeInfluence of crossfit training on physical condition of student-athletesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Grabyk_ Hrubar_Hulka.pdf1,14 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.