Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/28390
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЗадорожна, Ірина Павлівна-
dc.contributor.authorЗєня, Любов Яківна-
dc.date.accessioned2023-02-09T11:06:33Z-
dc.date.available2023-02-09T11:06:33Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЗадорожна І. П., Зєня Л. Я. Формування навчально-стратегічної компетентності в професійно орієнтованому усному спілкуванні англійською мовою студентів нефілологічних спеціальностей // Іноземні мови : науково-методичний журнал. Київ : Ліра-К, 2022. №2(110). С. 3-9uk_UA
dc.identifier.issn1817-8510-
dc.identifier.issn2616-776X-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/28390-
dc.description.abstractУ статті визначено особливості формування навчально-стратегічної компетентності в професійно орієнтованому усному спілкуванні англійською мовою студентів нефілологічних спеціальностей в єдності навчального і стратегічного компонентів. Зокрема, уточнено навчальні стратегії, необхідні для розвитку в студентів умінь професійно орієнтованого усного спілкування англійською мовою (стратегії оволодіння іноземною мовою та стратегії організації навчання). На сучасному етапі немає єдиної класифікації комунікативних стратегій, що зумовлено особливістю різних типів дискурсів та різноманітністю стратегій залежно від комунікативних інтенцій мовців. На основі аналізу сучасних досліджень зроблено висновок про доцільність виокремлення загальних комунікативних стратегій: інформативних, оцінно-впливових, емоційно-впливових, регулятивно-спонукальних та конвенційних, які, зі свого боку, містять низку стратегій та відповідних їм тактик. Для формування в студентів нефілологічних спеціальностей умінь професійного орієнтованого усного спілкування англійською мовою необхідно окреслити типові ситуації спілкування, конкретизувати найбільш актуальні для професійного спілкування відповідних фахівців комунікативні стратегії і тактики шляхом аналізу професійного дискурсу, вивчення результатів опитування фахівців, які працюють у галузі. Формування навчально-стратегічної компетентності повинно передбачати систематичне та цілеспрямоване оволодіння навчальними й комунікативними стратегіями, здійснюватися експліцитно, імпліцитно та інтегровано залежно від особливостей стратегій, ситуації спілкування, цілей навчання, індивідуального навчального стилю студентів, рівня сформованості в них англомовної комунікативної компетентності, мотивації до вивчення англійської мови, навчального та мовленнєвого досвіду майбутніх фахівців.uk_UA
dc.description.abstractThe article defines the peculiarities of developing learning and strategic competence in professional oral English communication of non-linguistic students. In particular, learning strategies necessary for the development of students’ professional oral communication skills in English (strategies for mastering a foreign language and strategies for organizing learning) have been specified. At the current stage, there is no unified classification of communicative strategies, which is due to the peculiarity of different types of discourses and the variety of strategies depending on the speakers' communicative intentions. Based on the analysis of modern researches, the conclusion was made about the expediency of distinguishing the following communicative strategies: informative, evaluative-influential, emotional-influential, regulatory-motivational and conventional, which, in turn, contain a number of strategies and corresponding tactics. To form non-linguistic majors’ professional oral communication skills in English, it is necessary to outline typical situations, specify the most relevant communicative strategies and tactics by analyzing professional discourse, studying the results of surveys conducted among specialists working in the relevant field. The formation of learning and strategic competence should involve systematic and purposeful mastering of learning and communicative strategies, be carried out explicitly, implicitly and in an integrated way depending on the characteristics of the strategies, situation, learning objectives, students’ individual learning styles, level of their English communicative competence, motivation for learning English, learning and communication experience.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛіра-Кuk_UA
dc.subjectнавчально-стратегічна компетентністьuk_UA
dc.subjectіншомовна комунікативна компетентністьuk_UA
dc.subjectпрофесійно орієнтоване усне спілкуванняuk_UA
dc.subjectанглійська моваuk_UA
dc.subjectстуденти нефілологічних спеціальностейuk_UA
dc.subjectнавчальні стратегіїuk_UA
dc.subjectкомунікативні стратегіїuk_UA
dc.subjectмайбутні фахівці з інформаційних технологійuk_UA
dc.subjectlearning and strategic competenceuk_UA
dc.subjectforeign language communicative competenceuk_UA
dc.subjectprofessional oral communicationuk_UA
dc.subjectthe English languageuk_UA
dc.subjectnon-linguistic studentsuk_UA
dc.subjectlearning strategiesuk_UA
dc.subjectcommunicative strategiesuk_UA
dc.subjectprospective specialists in information technologiesuk_UA
dc.titleФормування навчально-стратегічної компетентності в професійно орієнтованому усному спілкуванні англійською мовою студентів нефілологічних спеціальностейuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Zadorozhna_I_inoz_movy_2_2022.pdf20,69 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.