Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/29488
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКарпенко, Олена-
dc.contributor.authorОстапчук, Вікторія-
dc.date.accessioned2023-06-27T08:36:51Z-
dc.date.available2023-06-27T08:36:51Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКарпенко O., Остапчук B. Заклади фахової передвищої освіти як умова успішного саморозвику // Social Work and Education. 2023. Vol. 10. No. 2. P. 224-231. DOI : 10.25128/2520-6230.23.2.6uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/29488-
dc.description.abstractУ статті розглядаються складові умови самовизначення майбутніх соціальних працівників в середовищі закладів фахової перед вищої освіти. Виявлено сучасний рівень позаначальної діяльності закладу фахової передвищої освіти. Проанаізовано та обгрунтовано спеціальні форми і методи роботи із студентами фахової передвищої освіти. Наведено перелік необхідних умов для формування у претендентів професійно-технічної освіти системи теоретичних знань, практичних умінь і навичок, необхідних для ефективної реалізації себе як особистості у процесі професійного навчання; сприяння розвитку і формування особистісних якостей, які сприятимуть становленню себе як фахівця соціальної сфери. Метою статті стало виявлення необхідності осмислення проблем професійної підготовки та висуває особливі вимоги до підготовки спеціалістів, здатних вирішувати соціальні проблеми. Значна увага приділена проблемам позанавчальної діяльності. На основі проведеного аналізу виокремлено сильні сторони фахової передвищої освіти. З’ясовано доцільність застосування ефективних методик позанавчальної діяльності. Основними завданнями визначено наступне: виявити та узагальнити складові професійного саморозвитку як одну із складних форм перетворення внурішнього світу, яке відбувається у процесі саморуху людини своїм життєвим шляхом, на якому особистість пізнає себе, будує себе, осмислює суть свого функціонування; дослідити особливості фахової передвищої освіти як спрямованості для розвитку особистості на самопобудову, професійну самовизначеність для успішного зростання професіоналів. За результатами узагальненого аналізу зроблено висновки, що ефективність і доцільність позанавчальної діяльності можлива за умови цілеспрямованої діяльності здобувачів фахової передвищої освіти, що потребує вивчення і постановки експерименту для самооцінки та самоствердження майбутніх соціальних працівників як професіоналів. Висновки підтвердили обґрунтування необхідних педагогічних умов підвищення якості позанавчальної діяльності в середовищі закладів фахової перед вищої освіти щодо майбутніх соціальних працівників в умовах глобалізації.uk_UA
dc.description.abstractThe modern level of extra-primary activities in the institution of vocational pre-higher education has been revealed. Special forms and methods of working with students of vocational pre-university education were analyzed and substantiated. The list of necessary conditions for the formation of the system of theoretical knowledge, practical abilities and skills necessary for the effective realization of oneself as an individual in the process of professional training is given in the applicants of vocational education; promoting the development and formation of personal qualities that will contribute to the formation of oneself as a specialist in the social sphere. The purpose of the article was to identify the need to understand the problems of professional training and put forward special requirements for the training of specialists capable of solving social problems. Considerable attention is paid to the problems of extracurricular activities, on the basis of the analysis, the strengths of professional pre-higher education are highlighted, the expediency of using effective methods of extracurricular activities is clarified. She main tasks are defined as follows: to identify and generalize the components of professional self-development as one of the complex forms of transformation of the inner world, which occurs in the process of self-movement of a person along his life path, on which a person knows himself, builds himself, understands the essence of his functioning; to investigate the peculiarities of vocational pre-university education as a focus for personal development on self-building, professional self-determination for the successful growth of professionals in the social sphere. Based on the results of the generalized analysis, it was concluded that the effectiveness and expediency of extracurricular activities is possible under the condition of purposeful activity of the students of professional preliminary higher education, and this, in turn, requires the study and staging of an experiment for self-evaluation and self-affirmation of future social workers as professionals. The conclusions confirmed the substantiation of the necessary pedagogical conditions for improving the quality of extracurricular activities in the environment of institutions of professional pre-higher education regarding future social workers in the conditions of globalization.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectсаморозвиток особистостіuk_UA
dc.subjectпозанавчальна діяльністьuk_UA
dc.subjectзаклади фахової передвищої освітиuk_UA
dc.subjectсоціальна роботаuk_UA
dc.subjectсоціальний працівникuk_UA
dc.subjectself-development of personalityuk_UA
dc.subjectextracurricular activitiesuk_UA
dc.subjectinstitutions of vocational pre-higher educationuk_UA
dc.subjectsocial workuk_UA
dc.subjectsocial workeruk_UA
dc.titleЗаклади фахової передвищої освіти як умова успішного саморозвику особистостіuk_UA
dc.title.alternativeINSTITUTIONS OF PROFESSIONAL HIGHER EDUCATION AS A CONDITION FOR SUCCESSFUL PERSONALITY DEVELOPMENTuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Social Work and Education Vol. 10. No. 2 (2023)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Karpenko_Ostapchuk.pdf616,19 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.