Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/30751
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСорока, Ольга Вікторівна-
dc.contributor.authorКалаур, Світлана Миколаївна-
dc.date.accessioned2023-10-26T11:51:18Z-
dc.date.available2023-10-26T11:51:18Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСорока О., Калаур С. Теоретичні та практичні аспекти формування професійного іміджу в процесі розвитку професійно-мовленнєвої компетентності студентів коледжів // Social Work and Education. 2023. Vol. 10. No. 3. P. 382-392. DOI: 10.25128/2520-6230.23.3.11uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/30751-
dc.description.abstractУ статті актуалізовано проблему формування професійного іміджу в процесі розвитку професійно-мовленнєвої компетентності студентів коледжів. Підкреслюється, що вивчення іміджу студента особливо актуальне сьогодні, оскільки постійно зростають вимоги до майбутнього професіонала, як до сучасного конкурентоспроможного фахівця. Проаналізовано сучасні наукові підходи до трактування понять «імідж», «професійний імідж». З’ясовано, що професійний імідж є тим образом, який необхідно створювати цілеспрямовано й свідомо з метою досягнення професійних і особистісних цілей, професійного зростання й саморозвитку. Визначено структурні компоненти іміджу фахівця: зовнішній, процесуальний і внутрішній. Зовнішня складова передбачає міміку, жести, тембр і силу голосу, одяг, манери, ходу. Зовнішній вигляд може створити позитивний настрій на роботі, сприяти або навпаки, перешкоджати порозумінню, полегшуючи чи утруднюючи спілкування і взаємодію між людьми. Процесуальна складова іміджу конкретизується такими формами спілкування, як професіоналізм, пластичність, виразність тощо. Внутрішня складова акцентована на внутрішньому світі людини, уявленнях про її духовний, інтелектуальний розвиток, цінності, інтереси, особистість загалом. Зроблено висновок, що характерною особливістю іміджевої підготовки є її комунікативна спрямованість. Саме тому у статті запропоновано використовувати при формуванні професійного іміджу молодших фахових бакалаврів навчальні методи, акцентовані на контакті й взаємодії, що забезпечують побудову діалогу. Серед найбільш дієвих форм інтерактивного навчання студентів коледжу пропонуємо застосовувати тренінг і діалог. У статті представлено тренінг «Професійний імідж», спрямований на формування означеного іміджу в процесі розвитку професійно-мовленнєвої компетентності студентів коледжів, що містить вербальну й невербальну частини.uk_UA
dc.description.abstractThe article updates the problem of professional image formation in the process of developing the professional speech competence of college students. It is emphasized that the study of the student’s image is especially relevant today. It is up-to-date as the requirements for the future professional, as for a modern competitive specialist, are constantly growing. There are analyzed modern scientific approaches to the interpretation of the concepts of “image” and "professional image". It was found that the professional image is the image that must be created purposefully and consciously in order to achieve professional and personal goals, professional growth and self-development. There are defined structural components of the specialist’s image: external, procedural and internal. The external component includes facial expressions, gestures, timbre and strength of voice, clothes, manners, gait. Appearance can create a positive mood at work. Or on the contrary, it can hinder understanding, facilitating or hindering communication and interaction between people. The procedural component of the image is specified by such forms of communication as professionalism, plasticity, expressiveness, etc. The internal component is focused on the inner world of a person, ideas about his spiritual and intellectual development, values, interests, personality in general. It was concluded that a characteristic feature of image training is its communicative orientation. That is why the article proposes to use educational methods focused on contact and interaction. It ensures the construction of a dialogue, in the formation of the professional image of junior professional bachelors. It is suggested using training and dialogue, among the most effective forms of interactive training of college students. The article presents the training “Professional image” aimed at forming a certain image in the process of developing the professional speech competence of college students. It includes verbal and non-verbal parts. The developed training is designed for eight lessons, which do not exclude invariance. They can be replaced, shortened and included in the structure of any lesson from various educational disciplines, in particular “Psychology” or “Ukrainian language (for professional direction”.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.subjectпрофесійний іміджuk_UA
dc.subjectпрофесійно-мовленнєва компетентністьuk_UA
dc.subjectмолодші фахові бакалавриuk_UA
dc.subjectстуденти медичних коледжівuk_UA
dc.subjectстуденти-медикиuk_UA
dc.subjectколеджuk_UA
dc.subjectтренінгuk_UA
dc.subjectimageuk_UA
dc.subjectprofessional imageuk_UA
dc.subjectprofessional speech competenceuk_UA
dc.subjectjunior professional bachelorsuk_UA
dc.subjectstudents of medical collegesuk_UA
dc.subjectcollegeuk_UA
dc.subjecttraininguk_UA
dc.titleТеоретичні та практичні аспекти формування професійного іміджу в процесі розвитку професійно-мовленнєвої компетентності студентів коледжівuk_UA
dc.title.alternativeTHEORETICAL AND PRACTICAL ASPECTS OF PROFESSIONAL IMAGE FORMATION IN THE PROCESS OF DEVELOPMENT OF PROFESSIONAL SPEAKING COMPETENCE OF COLLEGE STUDENTSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Social Work and Education Vol. 10. No. 3 (2023)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
SOROKA.pdf679,33 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.