Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/31461
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorТелячий, Юрій Васильович-
dc.contributor.authorМаркова, Світлана Василівна-
dc.contributor.authorСарай, Наталія Ізидорівна-
dc.date.accessioned2023-12-15T12:41:09Z-
dc.date.available2023-12-15T12:41:09Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationТелячий Ю. В., Маркова С. В., Сарай Н. І. Формування науково-дослідницької компетентності майбутніх магістрів: прикладний аспект // Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). Київ, 2023. Вип. № 13(31). С. 350-356. https://doi.org/10.52058/2786-4952-2023-13(31)-350-356uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/31461-
dc.description.abstractУ статті проаналізовані окремі напрями розвитку науково-дослідницької компетентності підготовки майбутніх магістрів, зокрема уміння здобувачів вищої освіти (другого – магістерського рівня) готувати публікації з презентацією результатів науково-дослідницької діяльності. Частиною невирішеної загальної проблеми є виявлення педагогічних резервів та шляхів вдосконалення формування науково-дослідницької компетентності здобувачів вищої освіти Хмельницького кооперативного торговельно-економічного інституту в умовах повномасштабної війни російської федерації проти України. Метою статті є вдосконалення принципів і підходів до науково-дослідницької діяльності здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня заснованих на компетентнісному підході, спрямованих на підвищення ефективності творення публікації з презентацією результатів. Підтверджено, що ефективний вплив на процес розвитку науково-дослідницької компетентності магістрів, в цілому сприятиме формуванню та розвитку професійних компетентностей. Для здобувача вищої освіти важливо опанувати техніку написання тез, статей, есеїв, що дозволяє презентувати (репрезентувати) проміжні (кінцеві) результати власних наукових досліджень. Виявлено педагогічні резерви щодо формування науково-дослідницької компетентності здобувачів освіти Хмельницького кооперативного торговельно-економічного інституту, зокрема, уміння готувати та створювати публікації з презентацією результатів науково-дослідницької діяльності в наукових, науково-популярних журналах, збірниках наукових праць тощо. Для вирішення поставлених у статті завдань використано: метод аналізу (елементарний); індукції – для структурації змісту науково-дослідної компетентності, узагальнення окремих спостережень; аналогії; класифікації – для впорядкування наявного матеріалу та базових принципів; емпіричні методи дослідження, зокрема спостереження, опитування, дослідницька бесіда.uk_UA
dc.description.abstractThe article analyzes separate areas of development of scientific research competence in the preparation of future master's degrees, in particular, the ability of students of higher education (second - master's level) to prepare publications with a presentation of the results of scientific research activities. Part of the unsolved general problem is the identification of pedagogical reserves and ways to improve the formation of scientific and research competence of students of higher education of the Khmelnytskyi Cooperative Trade and Economic Institute in the conditions of a full-scale war of the Russian Federation against Ukraine. The purpose of the article is to improve the principles and approaches to the scientific research activity of students of the second (master's) level of higher education, based on the competence approach, aimed at increasing the effectiveness of creating a publication with a presentation of the results. It has been confirmed that the effective influence on the process of development of scientific and research competence of masters will generally contribute to the formation and development of professional competences. For a student of higher education, it is important to master the technique of writing theses, articles, essays, which allows to present (represent) the intermediate (final) results of one's own scientific research. Pedagogical reserves regarding the formation of scientific and research competence of students of the Khmelnytskyi Cooperative Trade and Economic Institute were identified, in particular, the ability to prepare and create publications with the presentation of the results of scientific and research activities in scientific and popular science magazines, collections of scientific works, etc. To solve the tasks set in the article, the following method of analysis (elementary); induction – for structuring the content of research competence, generalization of individual observations; analogies; classifications – to organize the available material and basic principles; empirical research methods, in particular observation, survey, research conversation.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectздобувачі вищої освітиuk_UA
dc.subjectнауково-дослідницька компетентністьuk_UA
dc.subjectХмельницький кооперативний торговельно-економічний інститутuk_UA
dc.subjectстаттяuk_UA
dc.subjectтезиuk_UA
dc.subjectstudents of higher educationuk_UA
dc.subjectresearch competenceuk_UA
dc.subjectKhmelnytskyi Cooperative Trade and Economic Instituteuk_UA
dc.subjectarticleuk_UA
dc.subjectthesesuk_UA
dc.titleФормування науково-дослідницької компетентності майбутніх магістрів: прикладний аспектuk_UA
dc.title.alternativeFORMATION OF SCIENTIFIC AND RESEARCH COMPETENCES OF FUTURE MASTERS: APPLIED ASPECTuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Telyachyi_Sarai.pdf1,23 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.