Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/31613
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorZastavetska, Lesia-
dc.contributor.authorZastavetskyi, Taras-
dc.contributor.authorMuzyka, Serhii-
dc.contributor.authorTaranova, Nataliia-
dc.contributor.authorSemehen, Oksana-
dc.date.accessioned2023-12-28T11:42:25Z-
dc.date.available2023-12-28T11:42:25Z-
dc.date.issued2023-12-22-
dc.identifier.citationCHANGES IN THE STRUCTURE AND CONTENT OF SCHOOL GEOGRAPHY IN POLAND AFTER THE EDUCATION REFORM / L. Zastavetska et al. // The driving force of science and trends in its development: collection of scientific papers «SCIENTIA» with Proceedings of the V International Scientific and Theoretical Conference (December 22, 2023. Coventry, United Kingdom). Coventry : International Center of Scientific Research, 2023. P. 150-151uk_UA
dc.identifier.isbn979-8-88955-773-9-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/31613-
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherInternational Center of Scientific Researchuk_UA
dc.titleCHANGES IN THE STRUCTURE AND CONTENT OF SCHOOL GEOGRAPHY IN POLAND AFTER THE EDUCATION REFORMuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Taranova_SCIENTIA.pdf523,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.