Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/31711
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСокол, Мар’яна Олегівна-
dc.contributor.authorЧерній, Людмила Віталіївна-
dc.date.accessioned2024-01-12T08:44:24Z-
dc.date.available2024-01-12T08:44:24Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСокол М. О., Черній Л. В. Англомова професійна комунікація студентів магістратури нефілологічних факультетів // Вісник науки та освіти : журнал. Серія «Педагогіка», Серія «Соціологія», Серія «Культура і мистецтво», Серія «Історія та археологія»). Київ : Всеукраїнська асамблея докторів наук з державного управління, 2023. Вип. № 11 (17). С. 1091-1104. DOI : https://doi.org/10.52058/2786-6165-2023-11(17)-1091-1104uk_UA
dc.identifier.issn2786-6165-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/31711-
dc.description.abstractДана стаття присвячена дослідженню різних аспектів англомовної професійної комунікації студентів магістратури нефілологічних факультетів. Автори визначають позитивні сторони англомовної комунікації в межах навчальної дисципліни «Іноземна мова (англійська) за професійним спрямуванням» на другому (магістерському) рівні вищої освіти в ТНПУ ім. Володимира Гнатюка. Встановлено важливість вдосконалення англомовної комунікації серед студентів магістратури як засобу академічного і професійного зростання, доступу до знань, умови ефективної міжнародної інтеграції в науковій та професійній сферах. У статті розглянуто основні напрямки розвитку англомовної комунікації магістрів, а також охарактеризовано дві основні форми спілкування (усну і письмову) під час проведення практичних занять. Визначено роль та місце мовленнєвих ситуацій як основи формування усної і писемної комунікації в процесі англомовної підготовки магістрів нефілологічних факультетів. Запропоновано зразки мовленнєвих ситуацій, які сприяють розвитку комунікативних навичок, змушують студентів уважно обдумувати хід власних думок, виражати та обґрунтовувати свою позицію, підбирати відповідні лексико-граматичні структури англійською мовою. Мовленнєві ситуації відтворюють спілкування максимально реалістично, намагаючись відобразити різні аспекти англомовної комунікації, які можуть виникнути в реальному житті (пошук роботи, співбесіда з роботодавцем, введення ділового листування, написання анотації наукового дослідження, підготовка презентації на визначену тему, тощо).uk_UA
dc.description.abstractThe article is devoted to the study of various aspects of English professional communication of master’s students of non-philological faculties. The authors determine the positive aspects of English communication within the educational discipline "Foreign language (English) for specific purposes" at the second (Master's) level of higher education at TNPU named after Volodymyr Hnatyuk. The importance of improving English communication among master’s students as a means of academic and professional growth, access to knowledge, and conditions for effective international integration in the scientific and professional spheres has been established. The article examines the main directions of the development of English communication at the master’s level and characterizes its two main forms (oral and written) in practical classes. The role and place of speech situations as the basis for the formation of oral and written communication in the process of English training of non-philological faculties students is defined. Samples of speech situations contribute to the development of communication skills, force students to carefully consider their thoughts, express and justify their ideas, and select appropriate lexical and grammatical structures in English. Speech situations reproduce communication as realistically as possible, trying to reflect various aspects of English communication that may arise in real life (job search, interview with a potential employer, entering business correspondence, writing an abstract of scientific research, preparing a presentation on a specific topic, etc.).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВсеукраїнська асамблея докторів наук з державного управлінняuk_UA
dc.subjectангломовна комунікаціяuk_UA
dc.subjectмагістрuk_UA
dc.subjectписьмоuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectусне мовленняuk_UA
dc.subjectEnglish communicationuk_UA
dc.subjectmaster's degreeuk_UA
dc.subjectwritinguk_UA
dc.subjectprofessional traininguk_UA
dc.subjectoral speechuk_UA
dc.titleАнгломова професійна комунікація студентів магістратури нефілологічних факультетівuk_UA
dc.title.alternativeENGLISH PROFESSIONAL COMMUNICATION OF MASTER'S DEGREE STUDENTS OF NON-PHILOLOGY FACULTIESuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Sokol_Chernij_Bulletin.pdf1,66 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.