Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/31716
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСє, Юйдін-
dc.contributor.authorМаркович, Марія Йосипівна-
dc.contributor.authorМацишина, Зоя Анатоліївна-
dc.date.accessioned2024-01-12T09:27:12Z-
dc.date.available2024-01-12T09:27:12Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСє Ю., Маркович М. Й., Мацишина З. А. Аналіз педагогічних підходів, які сприяють розвитку творчості у майбутніх митців та дизайнерів // Вісник науки та освіти : журнал. Серія «Педагогіка», Серія «Соціологія», Серія «Культура і мистецтво», Серія «Історія та археологія»). Київ : Всеукраїнська асамблея докторів наук з державного управління, 2023. Вип. № 11 (17). С. 1076-1090. DOI : https://doi.org/10.52058/2786-6165-2023-11(17)-uk_UA
dc.identifier.issn2786-6165-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/31716-
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості педагогічних підходів, як сприяють розвитку творчості у майбутніх митців та дизайнерів. Специфіка освітнього процесу полягає в зосередженні на розвитку творчого (як компонента професійного) потенціалу особистості завдяки формуванню умінь самостійно й креативно вирішувати навчально-професійні завдання. Особливістю професії дизайнера є володіння знаннями про закони композиції, живопис, скульптуру, виробництво, технології тощо. Паралельно важливими є здатність до аналізу ринку, психологічна обізнаність, сприйняття та вибір необхідних образотворчих засобів й відповідних рішень. Розглянуто суть дизайнерської діяльності та мистецької освіти. Розвиток творчих здібностей дизайнерів є складним та багатогранним процесом, який потребує планування, систематичності, індивідуального підходу та постійної мотивації. Дизайн-освіта зосереджена на вивченні проєктної методології, методів структурної організації форми, на базі призначення, соціально-культурних функцій, технологічних можливостей практичної реалізації дизайн-розробок у виробництво. Проаналізовано загально-педагогічні підходи до творчого розвитку майбутніх митців та дизайнерів на основі компетентнісного критерію: креативний підхід (розуміння творчих запитів та прогнозування можливих професійних результатів; розвиток параметрів творчої активності – образної пам'яті, креативності, уяви; пошук креативних ідей, розширення творчої діяльності, стимулювання до тріумфу у творчій роботі); андрагогічний підхід (навчальний процес як спільна діяльность педагога та учня; у процесі використовуються внутрішні сили особистості, мотивація до саморозвитку та самовдосконалення; врахування індивідуальних освітніх потреб); компетентнісний підхід (спрямованість підготовки дизайнерів та митців на формування компетентностей особистості – сукупності професійних і загальних компетенцій); комплексний підхід (враховування потреб, мотивів, здібностей, інтелекту та інших особливостей майбутнього фахівця). Розглянуті підходи передбачають індивідуалізації у роботі з кожним учнем й сприяння спільній активізації навчального процесу. Розглянуто методики індивідуального підходу до професійної підготовки дизайнерів та митців, важливість використання форм інноваційної діяльності та методів образотворчого мистецтва.uk_UA
dc.description.abstractThe article deals with the peculiarities of pedagogical approaches that promote the development of creativity in future artists and designers. The specificity of the educational process is to focus on the development of creative (as a component of professional) potential of the individual through the formation of skills to solve educational and professional tasks independently and creatively. The profession of a future designer involves knowledge of the laws of composition, painting, graphics, equipment, technology, sculpture, etc., which also requires the ability to analyze the market and consumers, psychological awareness, the ability to perceive and choose appropriate visual media, and effective solutions to the task set by the customer. The essence of design activity and art education is considered. The development of designers' creative abilities is a complex and multifaceted process that requires planning, systematicity, individual approach, and constant motivation. Design education focuses on the study of design methodology, methods of structural organization of form, based on purpose, socio-cultural functions, and technological capabilities of practical implementation of design developments in production. The general pedagogical approaches to the creative development of future artists and designers are analyzed on the basis of the competence criterion: creative approach (understanding of creative requests and forecasting possible professional results; development of parameters of creative activity - imaginative memory, creativity, imagination; search for creative ideas, expansion of creative activity, stimulation to triumph in creative work); andragogical approach (educational process as a joint activity of teacher and student; the process uses the internal forces of the personality, motivation These approaches involve individualization in working with each student and promoting joint activation of the learning process. The article considers the methods of individual approach to the professional training of designers and artists, the importance of using forms of innovative activity and methods of fine arts. Creative activity is one of the requirements of a purposeful personality, which is focused on achieving success, perfection in details, and creating new and original projects.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВсеукраїнська асамблея докторів наук з державного управлінняuk_UA
dc.subjectдизайнuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectтворчістьuk_UA
dc.subjectтворчий розвитокuk_UA
dc.subjectкомпетентність та її видиuk_UA
dc.subjectкреативністьuk_UA
dc.subjectметодика навчання образотворчому мистецтвуuk_UA
dc.subjectдизайнерuk_UA
dc.subjectхудожня майстерністьuk_UA
dc.subjectперформативністьuk_UA
dc.subjectпрактичні завданняuk_UA
dc.subjectdesignuk_UA
dc.subjecteducationuk_UA
dc.subjectprofessional traininguk_UA
dc.subjectcreativityuk_UA
dc.subjectcreative developmentuk_UA
dc.subjectcompetence and its typesuk_UA
dc.subjectcreativityuk_UA
dc.subjectmethods of teaching fine artsuk_UA
dc.subjectdesigneruk_UA
dc.subjectartistic skilluk_UA
dc.subjectperformativityuk_UA
dc.subjectpractical tasksuk_UA
dc.titleАналіз педагогічних підходів, які сприяють розвитку творчості у майбутніх митців та дизайнерівuk_UA
dc.title.alternativeANALYSIS OF PEDAGOGICAL APPROACHES THAT PROMOTE THE DEVELOPMENT OF CREATIVITY IN FUTURE ARTISTS AND DESIGNERSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Ydin_Markovuch_Matsushuna_Bulletin.pdf1,67 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.