Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/31731
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОлендр, Тетяна-
dc.contributor.authorЦар, Ірина-
dc.date.accessioned2024-01-13T08:11:30Z-
dc.date.available2024-01-13T08:11:30Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationОлендр Т., Цар І. Сутність стратегій навчання та підходи до їх класифікацій // Сучасні дослідження з іноземної філології. Гельветика, 2023. Вип. 2 (24). С. 334-344. DOI https://doi.org/10.32782/2617-3921.2023.24.334-344uk_UA
dc.identifier.issn2617-3921-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/31731-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано сутність навчальних стратегій та різні підходи до їх класифікації в контексті навчання іноземних мов. На- голошено на важливості навчальних стратегій з метою підвищення ефек- тивності навчання та набуття знань. Відзначено, що стратегії навчання допомагають студентам оптимізувати навчальний процес, покращити розуміння матеріалу і забезпечити засвоєння знань. Розкрито сутність по- няття «стратегії навчання», яке автори розуміють як конкретний план здійснення діяльності чи послідовність операцій, у яких поєднуються різно- манітні навчальні техніки, мета яких сприяти формуванню власного типу навчання та можливості конструювати самовідповідальність. Під час розгляду різних підходів до класифікації навчальних стратегій, автори вказують на неоднозначність трактування цього поняття, але та- кож підкреслюють, що більшість з них включає схожі категорії страте- гій. Зокрема, детально вивчено класифікацію Р. Оксфорд, та акцентовано увагу на тому, що вона залишається однією з найбільш використовуваних і детальних систем класифікації навчальних стратегій і, водночас, є осно- вою для створення інших модифікованих класифікацій. З’ясовано, що під час навчання або спілкування стратегії зазвичай не використовуються окремо, а поєднуються разом. Встановлено, що дослідники найчастіше у своїх класифікаціях виокремлюють чотири групи стратегій навчання (ког- нітивні, метакогнітивні, афективні та комунікаційні) і, відповідно, кожна з них містить певні підгрупи. У статті наголошено на важливості постійного аналізу та оновлен- ні класифікацій для відповідності сучасним вимогам освіти. Підкреслено, що розуміння сутності та класифікації навчальних стратегій сприятиме покращенню навчального процесу та створення інноваційних методик нав- чання й підвищуватиме результативність навчальних досягнень студентів у вивченні іноземних мов.uk_UA
dc.description.abstractThe essence of learning strategies and various approaches to their classification in the context of foreign languages teaching have been analyzed in the article. It has been stressed that learning strategies are very important for the aim of increasing the effectiveness of learning and acquisition of knowledge. It has been noted that learning strategies help students to optimize learning process, improve the understanding of educational material and provide the mastery of knowledge. The essence of the notion “learning strategies” has been revealed, which the authors understand as a specific plan for the implementation of activities or a sequence of operations, which combine various learning techniques, the purpose of which is to contribute to the formation of one’s own type of learning and the ability to construct self-responsibility. When considering different approaches to the classification of learning strategies, the authors point out the ambiguity of the interpretation of this notion, but also emphasize that most of them include similar categories of strategies. In particular, the classification according to R. Oxford has been thoroughly studied and the accent has been made on the fact that it remains one of the most often used and detailed systems of classification of learning strategies and, at the same time, it is the base for the creation of other modified classifications. It has been found that when learning or communicating, strategies are usually not used separately, but combined together. It has been established that scholars most often single out four groups of learning strategies (cognitive, metacognitive, affective and communicative) in their classifications and, accordingly, each of them contains certain subgroups. The article emphasizes the importance of constant analysis and updating of classifications to meet modern education requirements. It has been highlighted that understanding of the essence and classification of learning strategies will improve learning process and lead to the developing of innovative methods and approaches to foster foreign language competence during language instruction, as well as increase students’ learning outcomes in foreign languages.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherГельветикаuk_UA
dc.subjectстратегії навчанняuk_UA
dc.subjectкласифікаціяuk_UA
dc.subjectіноземні мовиuk_UA
dc.subjectметодика навчанняuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.subjectмодифікаціїuk_UA
dc.subjectlearning strategiesuk_UA
dc.subjectclassificationuk_UA
dc.subjectforeign languagesuk_UA
dc.subjectteaching methodsuk_UA
dc.subjectlearning processuk_UA
dc.subjectmodificationsuk_UA
dc.titleСутність стратегій навчання та підходи до їх класифікаційuk_UA
dc.title.alternativeThe essence of learning strategies and approaches to their classificationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Tetiana Olendr.pdf763,49 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.