Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/32169
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКарабін, Оксана Йосифівна-
dc.date.accessioned2024-02-12T10:47:10Z-
dc.date.available2024-02-12T10:47:10Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКарабін О. Підготовка майбутніх учителів інформатики до професійної діяльності у системі неперервної освіти // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський збірник наукових праць молодих учених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Сер. Педагогіка. Дрогобич, 2023. Вип. 70. Т. 1. С. 339-344. DOI : https://doi.org/10.24919/2308-4863/70-1-52uk_UA
dc.identifier.issn2308-4855-
dc.identifier.issn2308-4863-
dc.identifier.urihttp://www.aphn-journal.in.ua/archive/70_2023/part_1/52.pdf-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/32169-
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблеми підготовки майбутніх учителів інформатики до професійної діяльності у системі неперервної. З’ясовано, що cистема підготовки майбутніх педагогічних фахівців спрямовується на підготовку компетентного фахівця й кваліфікованого педагога, конкурентноздатного на ринку праці, що відповідатиме особливостям майбутньої діяльності на сучасному етапі розвитку освіти. Встановлено, що інструментальним вектором системи підготовки майбутніх учителів інформатики до професійної діяльності є відкритість та демократичність моделі підготовки сучасного фахівця, підвищення якості освітньої екосистеми на інноваційній основі. Виявлено, що підготовка майбутніх учителів інформатики у системі неперервної освіти має характеризуватися цілісністю соціокультурної й загальноосвітньої професійної підготовки індивідуумів для набуття передового фахового досвіду, вибудовуванням індивідуальної фахової освітньої траєкторії розвитку та становлення із уможливленням самореалізації та самовдосконалення, здобуттям кваліфікованого рівня й оволодінням професійно-значущими та цифровими компетентностями на різних етапах ціложиттєвого навчання. При цьому охарактеризовано структурні складові системи підготовки майбутніх учителів інформатики до професійної діяльності у системі неперервної освіти, як різновиду педагогічної системи. Виокремлено властивості системи підготовки майбутніх учителів інформатики до професійної діяльності у системі неперервної освіти, виявлено провідні ознаки та зазначено її функції. Зазначено, що система підготовки майбутніх учителів інформатики до професійної діяльності у системі неперервної освіти характеризується цілісністю за умови взаємозумовленістю усіх структурних елементів, виокремлених властивостей, виявлених ознак, зазначених функцій зорієнтованих на підготовку індивідуумів.uk_UA
dc.description.abstractThe article examines the problems of training future computer science teachers for professional activity in the continuous system. It was found that the system of training future pedagogical specialists is aimed at training a competent specialist and a qualified teacher, competitive on the labor market, which will correspond to the features of future activities at the current stage of education development. It has been established that the instrumental vector of the system of training future computer science teachers for professional activity is the openness and democracy of the model of training a modern specialist, improving the quality of the educational ecosystem on an innovative basis. It was revealed that the training of future informatics teachers in the system of continuing education should be characterized by the integrity of socio-cultural and general educational professional training of individuals for the acquisition of advanced professional experience, the construction of an individual professional educational trajectory of development and formation with the possibility of self-realization and self-improvement, obtaining a qualified level and mastering professionally significant and digital competencies at various stages of lifelong learning. At the same time, the structural components of the system of training future informatics teachers for professional activity in the system of continuous education, as a type of pedagogical system, are characterized. The properties of the system of training future teachers of informatics for professional activities in the system of continuous education are singled out, the leading features are identified and its functions are indicated. It is noted that the system of training future computer science teachers for professional activities in the system of continuous education is characterized by integrity, provided that all structural elements, isolated properties, identified features, and specified functions are oriented to the training of individuals.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherГельветикаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка.;-
dc.subjectпедагогічна освітаuk_UA
dc.subjectсистема неперервної освітиuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectмайбутні учителі інформатикиuk_UA
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk_UA
dc.subjectpedagogical educationuk_UA
dc.subjectsystem of continuous educationuk_UA
dc.subjecteducational processuk_UA
dc.subjectprofessional traininguk_UA
dc.subjectfuture computer science teachersuk_UA
dc.subjectprofessional activityuk_UA
dc.titleПідготовка майбутніх учителів інформатики до професійної діяльності у системі неперервної освітиuk_UA
dc.title.alternativePREPARATION OF FUTURE IT TEACHERS FOR PROFESSIONAL ACTIVITIES IN THE SYSTEM OF CONTINUING EDUCATIONuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Karabin_aktual_put_gum_nauk.pdf478,69 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.