Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/33457
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПопович, Ярослав Васильович-
dc.date.accessioned2024-07-24T11:42:27Z-
dc.date.available2024-07-24T11:42:27Z-
dc.date.issued2024-05-23-
dc.identifier.citationПопович Я. В. Вплив застосування ігрової навчальної платформи «Kahoot!» на ефективність навчального процесу // Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції. (23-24 травня 2024 р., м. Тернопіль). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2024. С. 235-238uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/33457-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.titleВплив застосування ігрової навчальної платформи «Kahoot!» на ефективність навчального процесуuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Розташовується у зібраннях:Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
73_Popovych.pdf307,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.