Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/33697
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНавольський, Святослав Назарович-
dc.date.accessioned2024-08-06T10:24:50Z-
dc.date.available2024-08-06T10:24:50Z-
dc.date.issued2024-05-17-
dc.identifier.citationНавольський С. Формування професійно-ціннісних засад майбутніх маркетологів // Ціннісні орієнтири в сучасному світі: теоретичний аналіз та практичний досвід : збірник тез VІ Міжнародної науково-практичної конференції (17-18 травня 2024 року, м. Тернопіль. ТНПУ ім. В. Гнатюка). Тернопіль : Осадца Ю. В., 2024. С. 249-252uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/33697-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherОсадца Ю. В.uk_UA
dc.titleФормування професійно-ціннісних засад майбутніх маркетологівuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Розташовується у зібраннях:Ціннісні орієнтири в сучасному світі: теоретичний аналіз та практичний досвід

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
69_Navolskyi.pdf523,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.