Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/33799
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСохан, Оксана-
dc.date.accessioned2024-10-11T12:27:05Z-
dc.date.available2024-10-11T12:27:05Z-
dc.date.issued2024-04-25-
dc.identifier.citationСохан О. Ефективні підходи та стратегії для взаємодії з дітьми з аутизмом у навчальному середовищі // Інклюзивна освіта: ідея, стратегія, результат : матеріали ІV Всеукраїнської міждисциплінарної науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Тернопіль, 25 квітня 2024 р.). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2024. С. 304-307uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-595-130-9-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/33799-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.titleЕфективні підходи та стратегії для взаємодії з дітьми з аутизмом у навчальному середовищіuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інклюзивна освіта: ідея, стратегія, результат

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sokhan.pdf300,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.