Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/33977
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОгребчук, П. М.-
dc.contributor.authorКабак, В. В.-
dc.date.accessioned2024-10-30T08:34:20Z-
dc.date.available2024-10-30T08:34:20Z-
dc.date.issued2024-04-25-
dc.identifier.citationОгребчук П. М., Кабак В. В. Створення та дослідження інтерактивної гри Pythonia Quest з метою оволодівння мовою програмування Python // Актуальні проблеми та перспективи технологічної і професійної освіти : матеріали VIІІ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (25-26 квітня 2024 р.). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2024. С. 148-150uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/33977-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.titleСтворення та дослідження інтерактивної гри Pythonia Quest з метою оволодівння мовою програмування Pythonuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми та перспективи технологічної і професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ohrebchuk_Kabak.pdf459 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.