Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/34593
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Садовник, Владислав Олегович | - |
dc.contributor.author | Карабін, Оксана Йосифівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-12-13T13:34:42Z | - |
dc.date.available | 2024-12-13T13:34:42Z | - |
dc.date.issued | 2024-11-07 | - |
dc.identifier.citation | Садовник В. О., Карабін О. Й. Використання технологій гейміфікації для підвищення ефективності навчання старших класів // Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали XIV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 7–8 листопада, 2024 р.). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2024. С. 71-74 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/34593 | - |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ТНПУ ім. В. Гнатюка | uk_UA |
dc.title | Використання технологій гейміфікації для підвищення ефективності навчання старших класів | uk_UA |
dc.type | Conference Abstract | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Sadovnyk.pdf | 517,73 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.