Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/34593
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСадовник, Владислав Олегович-
dc.contributor.authorКарабін, Оксана Йосифівна-
dc.date.accessioned2024-12-13T13:34:42Z-
dc.date.available2024-12-13T13:34:42Z-
dc.date.issued2024-11-07-
dc.identifier.citationСадовник В. О., Карабін О. Й. Використання технологій гейміфікації для підвищення ефективності навчання старших класів // Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали XIV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 7–8 листопада, 2024 р.). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2024. С. 71-74uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/34593-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.titleВикористання технологій гейміфікації для підвищення ефективності навчання старших класівuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Розташовується у зібраннях:Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sadovnyk.pdf517,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.