Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/35206
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гулька, Ольга Василівна | - |
dc.contributor.author | Грабик, Надія Михайлівна | - |
dc.contributor.author | Грубар, Ірина Ярославівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-01-22T10:39:30Z | - |
dc.date.available | 2025-01-22T10:39:30Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Гулька О. В., Грабик Н. М., Грубар І. Я. Щодо проблеми больових відчутів у підлітків під час уроку фізичної культури // European integration processes in physical education and sports : Scientific monograph. Riga, Latvia : Baltija Publishing, 2024. С. 88-109. DOI : https://doi.org/10.30525/978-9934-26-458-0-4 | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-9934-26-458-0 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/35206 | - |
dc.description.abstract | У дослідженні розглянуто поняття «біль»: його визначення, причини та механізми розвитку. Проаналізовано типи і види больових відчуттів та розглянуто структури головного мозку, які беруть участь й їх форму- ванні. На основі літературних джерел встановлено, що причинами розвитку болю у школярів є психологічні, соціальні та емоційні фактори. Проведене серед учнів середніх класів опитування щодо відчуття болю під час уроків фізичної культури показали, що трохи менше половини респондентів відчували біль під час уроку. Серед дітей, які систематично відвідували секції та/або тренажерний зал, больові відчуття на уроці відзначили 44,8% хлопців та 42,1% дівчат. Серед тих, хто відвідував лише уроки фізичної культури, біль відчували 38,1% хлопців та 47,6% дівчат. Тобто треновані учні більше реагували на больові відчуття, порівняно з нетренованими. Щодо локалізації больових відчуттів, то дівчата частіше їх відчували, порівняно з хлопцями (як треновані, так і нетреновані). Це може бути пов’язано із морфофункціональними особливостями організму дівчат у пубертат- ному періоді, що підсилюється психоемоційними чинниками (страхом, відчуттями, переживаннями). | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Baltija Publishing | uk_UA |
dc.title | Щодо проблеми больових відчутів у підлітків під час уроку фізичної культури | uk_UA |
dc.title.alternative | Regarding the problem of pain in teenagers during the physical culture lesson | uk_UA |
dc.type | Monograph chapter | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Монографії, розділи з монографій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Hulka_Grabyk_Hrubar_mon_24.pdf | 615,18 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.