Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/35551
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравчина, Тетяна Володимирівна-
dc.date.accessioned2025-02-25T09:40:17Z-
dc.date.available2025-02-25T09:40:17Z-
dc.date.issued2024-11-23-
dc.identifier.citationКравчина Т. Рефлексивний тренінг як умова формування педагогічної рефлексії майбутніх фахівців соціономічного профілю // Стратегії наукового пошуку в соціальній роботі, соціальній педагогіці та соціальній освіті: поліфункціональність ідей : збірник тез доповідей ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти та молодих учених (Тернопіль, 22-23 листопада 2024 р.). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2024. С. 273-275uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/35551-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.titleРефлексивний тренінг як умова формування педагогічної рефлексії майбутніх фахівців соціономічного профілюuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Розташовується у зібраннях:Стратегії наукового пошуку в соціальній роботі, соціальній педагогіці та соціальній освіті: поліфункціональність ідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
83_Kravchyna.pdf362,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.