Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/35981
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯрмолюк, Вікторія-
dc.date.accessioned2025-05-02T09:49:07Z-
dc.date.available2025-05-02T09:49:07Z-
dc.date.issued2025-04-09-
dc.identifier.citationЯрмолюк В. Соціальні медіа як інструмент цифрового маркетингу / наук. кер. Л. Мялковська // Сучасний масмедійний простір: реалії та перспективи розвитку : збірник тез за матеріалами III Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених (м. Тернопіль, 9 квітня 2025 року). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2025. С. 113-115uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/35981-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.titleСоціальні медіа як інструмент цифрового маркетингуuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Розташовується у зібраннях:Сучасний масмедійний простір: реалії та перспективи розвитку

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yarmoliuk.pdf266,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.