Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/36594
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛещук, Галина Василівна-
dc.date.accessioned2025-07-01T10:49:31Z-
dc.date.available2025-07-01T10:49:31Z-
dc.date.issued2025-04-24-
dc.identifier.citationЛещук Г. Сучасні підходи до навчання іноземних мов студентів з особливими освітніми потребами // Соціальна робота: виклики сьогодення : збірник наукових праць за матеріалами ХІV Міжнародної науково-практичної конференції (24-25 квітня 2025 р.). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2025. С. 43-46uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/36594-
dc.description.abstractУ статті обгрунтована необхідність оновлення підходів до навчання іноземних мов студентів з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти. Окреслені методи навчання для студентів з різними видами порушень здоров’я та їхня специфіка. Проаналізовані інтерактивні методи навчання та їх потенціал для навчання студентів з особливими освітніми потребами.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.subjectособливі освітні потребиuk_UA
dc.subjectстуденти з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.subjectіноземні мовиuk_UA
dc.subjectметоди навчанняuk_UA
dc.titleСучасні підходи до навчання іноземних мов студентів з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Розташовується у зібраннях:Соціальна робота: виклики сьогодення

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Leshchuk.pdf429,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.