Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/37495
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКондрацька, Людмила Анатоліївна-
dc.date.accessioned2025-11-19T13:24:51Z-
dc.date.available2025-11-19T13:24:51Z-
dc.date.issued2025-03-05-
dc.identifier.citationКондрацька Л. Homo musicus: вихід із ієрофанії // Духовно-мистецька культура в сучасному глобальному просторі: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (5-6 березня 2025 р.). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2025. С. 105-110uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/37495-
dc.description.abstractУ статті здійснено спробу розглянути антропологічний аспект проблеми семасіології антиномічної взаємодії сакрального і музичного просторів, зокрема подано панораму намірів афективного переживання, пізнання (sapere aude), створення «месіанських ідолів», лукавого загравання і, нарешті, заперечення Світла Досконалої Радості; верифіковано концептуальне положення про наївність сучасних прагнень до повноти становлення і оформленості музичного смислу (як антиномічної тріади сутності, її неявної присутності й вираження у інтонованих іконах, індексах і символах) у постхармсівській ситуації різоми музичних просторів, без зумовленості процесу рівнем аскези homo musicus.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.subjectсакральний простірuk_UA
dc.subjectінтонований смислuk_UA
dc.subjectмузична риторикаuk_UA
dc.subjectентелехіяuk_UA
dc.subjecthomo musicusuk_UA
dc.titleHomo musicus: вихід із ієрофаніїuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Располагается в коллекциях:Духовно-мистецька культура в сучасному глобальному просторі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
23.KONDRATsKA.pdf111,52 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.