Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3800
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКондрацька, Галина Дмитрівна-
dc.date.accessioned2014-01-20T12:43:32Z-
dc.date.available2014-01-20T12:43:32Z-
dc.date.issued2006-03-25-
dc.identifier.citationКондрацька, Г. Д. Підготовка майбутніх учителів фізичної культури до викладання основ безпеки життєдіяльності в загальноосвітній школі [Текст] : Автореф. дис. ...... канд. пед. наук / Г. Д. Кондрацька ; Тернопільський нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. – Тернопіль, 2005. – 20 сuk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3800-
dc.descriptionЗахист відбудеться 26 травня 2005 року о 12 годині на засіданні спеціалізованої вченої ради Д 58.053.01 у Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка за адресою: 46027, м. Тернопіль, вул. Кривоноса, 2. З дисертацією можна ознайомитися в бібліотеці Тернопільського національного пе-дагогічного університету імені Володимира Гнатюка за адресою: 46027, м. Терно-піль, вул. Кривоноса, 2.uk_UA
dc.description.abstractДисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, Тернопіль, 2005. Дисертація присвячена проблемі підготовки учителя фізичної культури до викладання основ безпеки життєдіяльності в загальноосвітній школі. У дисертації розглядаються підходи у підготовці майбутніх учителів фізичної культури до викладання основ безпеки життєдіяльності в загальноосвітній школі. Теоретично обґрунтовано зміст підготовки майбутніх учителів фізичної культури до викладання предмету “Основи безпеки життєдіяльності”, розроблено методику підготовки до викладання основи безпеки життєдіяльності. Подано результати формуючого експерименту щодо формування в майбутніх учителів фізичної культури уміння викладати основи безпеки життєдіяльності. У дисертаційному дослідженні запропоновано модель підготовки вчителя фізичної культури до викладання основ безпеки життєдіяльності. У навчальний процес впроваджено спецкурс “Теорія та методика викладання дисципліни “Основи безпеки життєдіяльності”, який спрямований на засвоєння студентами теоретичних та практичних знань, умінь і навичок до викладання безпеки життєдіяльності в загальноосвітній школі.uk_UA
dc.description.abstractДиссертация на соискание учёной степени кандидата педагогических наук по специальности 13.00.04 – теория и методика профессионального образования. – Тернопольский национальный педагогический университет имени Владимира Гнатюка, Тернополь, 2005. Диссертация посвящена проблеме подготовки учителя физической культуры к преподаванию основ безопасности жизнедеятельности в общеобразовательной школе. В диссертации рассматриваются подходы подготовки учителей физической культуры к преподаванию безопасности жизнедеятельности в общеобразовательных школах. Раскрывается содержание подготовки будущих учителей физической культуры к преподаванию основ безопасности жизнедеятельности, разработано критерии оценки готовности к преподаванию основ безопасности жизнедеятельности. Представлены результаты формирующего эксперимента по формированию у будущих учителей физической культуры умения преподавать основы безопасности жизнедеятельности учащимся. В ходе диссертационного исследования разработана модель подготовки учителя физической культуры к преподаванию основ безопасности жизнедеятельности. В учебный процесс внедрена программа спецкурса “Теория и методика преподавания дисциплины “Основы безопасности жизнедеятельности”, которая направлена на усвоение студентами теоретическых и практических и организационных знаний по безопасности жизнедеятельности школьников.uk_UA
dc.description.abstractCandidate Dissertation in Education. Specialty 13.00.04 – Theory and Methodology of Professional Education. – Ternopil Volodymyr Hnatyuk National Pedagogical University, Ternopil, 2005. The author investigates the problems of secondary teachers’ preparation for teaching the basics of safe life activity. Psychological-pedagogical, social-historical, and educational preconditions are defined, and the basics of healthy life style are considered. Conducted research is grounded in the activity approach to the process of formation of physical training and prospective teachers’ preparedness to teach in the secondary school. The study suggests the structural model of teacher education based on the author’s approach and research data of the empirical research.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.titleПідготовка майбутніх учителів фізичної культури до викладання основ безпеки життєдіяльності в загальноосвітній школіuk_UA
dc.title.alternativeПодготовка будущих учителей физической культуры к преподаванию основ безопасности жизнедеятельности в общеобразовательной школеuk_UA
dc.title.alternativePreparing preservice secondary teachers of physical training for teaching “Foundations of Safe Life Activity”uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Располагается в коллекциях:13.00.04 - Теорія і методика професійної освіти

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Kondrats’ka.pdf285,91 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.