Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5130
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКаплун, Ірина Василівна-
dc.date.accessioned2015-02-04T13:21:04Z-
dc.date.available2015-02-04T13:21:04Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКаплун, І. В. Формування професійної ідентичності майбутніх фахівців інженерно-технічного профілю у технічних коледжах [Текст] : автореф. дис. на здоб. наук. ступ. канд. пед. наук : 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / Каплун Ірина Василівна ; Тернопільський нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. - Тернопіль, 2014. - 20 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5130-
dc.descriptionЗахист відбудеться 22 грудня 2014 року о 13.30 год. на засіданні спеціалізованої вченої ради Д 58.053.03 у Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка (зала засідань, вул. М. Кривоноса, 2, м. Тернопіль, 46027). Із дисертацією можна ознайомитися в бібліотеці Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка за адресою: вул. М. Кривоноса, 2, м. Тернопіль, 46027.uk_UA
dc.description.abstractУ роботі з’ясовано сутність поняття «професійна ідентичність майбутніх фахівців інженерно-технічного профілю»; визначено її структуру і функції; конкретизовано критерії, показники та рівні сформованості зазначеної якості. Обґрунтовано педагогічні умови формування професійної ідентичності студентів технічних коледжів (реалізація проблемно-пошукового підходу у навчанні спеціальних дисциплін; збагачення змісту гуманітарних дисциплін відомостями, які сприяють формуванню структурних компонентів професійної ідентичності майбутніх фахівців інженерно-технічного профілю; застосування у навчальному процесі технічного коледжу інтерактивних методів для розвитку у студентів креативності, самомотивації, рефлексії, самоорганізації; цілеспрямоване ознайомлення майбутніх фахівців інженерно-технічного профілю з програмою формування професійної ідентичності як засобом фахової самореалізації); апробовано методику формування професійної ідентичності у студентів технічних коледжів, реалізація якої охоплювала три етапи – пропедевтично-мотиваційний, інформаційно-змістовий та операційно-діяльнісний, кожен з яких супроводжувався доцільною реалізацією зазначених педагогічних умов. Ефективність розробленої методики доведена експериментально.uk_UA
dc.description.abstractВ работе установлено, что феномен профессиональной идентичности рассматривается в контексте таких понятий: «профессиональное самоопределение», «профессиональное развитие», «профессиональное самосознание», «профессиональный статус». Определена сущность понятия «профессиональная идентичность будущих специалистов инженерно-технического профиля» – это приобретенное в процессе профессиональной подготовки динамическое интегративное качество, которое характеризуется определенным уровнем проявления эмоционально-положительной оценки себя и выбранной деятельности, сформированностью профессиональных целей, ценностей; осознанным самоопределением, рефлексивностью; самоконтролем программы личностного саморазвития и креативным подходом к решению инженерно-технических задач. Установлено, что сензитивным периодом формирования профессиональной идентичности является юношеский возраст. Его основные новообразования – личностное и профессиональное самоопределение, которое предполагает усиление сознательных мотивов поведения, адекватное оценивание своих качеств, психологическую готовность к рефлексии и саморазвитию.uk_UA
dc.description.abstractThe dissertation clarifies the essence of the concept of «professional identity of future specialists of engineering and technical profile»; defines functions, structural components, criteria, indicators and levels of professional identity of future specialists of technical profile; justifies pedagogical conditions of formation of professional identity of technical college students (enriching the content of humanities with the information about the professional identity of future specialists of engineering and technical profile; the usage of problem-search approach in teaching special subjects; the introduction of interactive methods in the educational process of technical college; focused review by future specialists of engineering and technical profile of a professional identity as a program of professional self improvement); tests methodology of formation of professional identity, the realization of which has covered three phases – propaedeutic –motivational, information-substantial and operational-pragmatist, each accompanied by the appropriate implementation of these teaching conditions. The effectiveness of the developed methodology is experimentally proved.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.subjectпрофесійна ідентичністьuk_UA
dc.subjectтехнічні коледжіuk_UA
dc.subjectмайбутні фахівці інженерно-технічного профілюuk_UA
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.subjectметодика формування професійної ідентичностіuk_UA
dc.titleФормування професійної ідентичності майбутніх фахівців інженерно-технічного профілю у технічних коледжахuk_UA
dc.title.alternativeФормирование профессиональной идентичности будущих специалистов инженерно-технического профиля в технических колледжахuk_UA
dc.title.alternativeFormation future specialists of engineering and technical profile professional identity in technical collegesuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Располагается в коллекциях:13.00.04 - Теорія і методика професійної освіти

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Kaplyn.pdf362,06 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.