Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/581
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorВасилюк, Алла Володимирівна-
dc.date.accessioned2011-11-02T08:02:46Z-
dc.date.available2011-11-02T08:02:46Z-
dc.date.issued2011-10-10-
dc.identifier.citationВасилюк, А.В. Тенденції реформування шкільної освіти Польщі (ХХ - початок ХХІ ст.) : дис. ...доктора пед. наук: 13.00.01- загальна педагогіка та історія педагіки / Алла Володимирівна Василюк ; нац. пед. ун-т. ім. М. П. Драгоманова ; наук. кер. Н. М. Дем'яненко. – К., 2011. – 462 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/581-
dc.descriptionЗахист відбувся 12 жовтня 2011 року о 12:00 год. на засіданні спеціалізованої вченої ради Д 58.053.01 у Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка за адресою: каб. 30 (зала засідань), вул. М. Кривоноса, 2, м. Тернопіль, 46027. З дисертацією можна ознайомитися в бібліотеці Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка за адресою: вул. М. Кривоноса, 2, м. Тернопіль, 46027.en_US
dc.description.abstractУ дисертації здійснено історико-системний інтерпретаційно-оцінювальний аналіз процесу реформування шкільної освіти Польщі в контексті суспільно-політичних і соціально-економічних змін (ХХ – початку ХХІ ст.). Обґрунтовано теоретико-методологічні засади та створено інтегративну (діагностико-прогностичну) модель реформування освіти. Розроблено періодизацію реформ, виявлено та проаналізовано тенденції реформування польського шкільництва. Запропоновано класифікацію тенденцій: 1) за характером і тривалістю – пролонговані, ітеративні, епізодичні; 2) за новизною – наслідувальні (запозичені), інноваційні; 3) за сприятливістю чи гальмуванням освітніх змін – позитивні, негативні; 4) спрямовані на перспективний розвиток шкільної освіти – прогностичні. Визначено позитивний досвід проведення польських реформ та опрацьовано підходи щодо можливого застосування їх прогресивних ідей в умовах модернізації шкільництва в Україні.en_US
dc.description.abstractВ диссертации обоснованы тенденции реформирования школьного образования Польши (ХХ – начала ХХI в.). Исследованы теоретико-методологические основы образовательных реформ. Проанализированы их парадигмы, которые систематизированы по таким признакам: в зависимости от моделей и стратегий образовательных изменений; от структурно-организационных и программно-методических изменений институциона¬лизированного обучения и воспитания; от направлений модернизации образования (общности, непрерывности и проходимости обучения); с учетом разных типов образования (формальный, неформальный); от выявленного характера образовательных изменений (количественных, качественных); от отношения к школе (общество без школы, альтернативная школа, школа непрерывного усовершенствования).en_US
dc.description.abstractAuthor investigated theoretical and methodological principles of educational reforming by means of which created an integrative (diagnostic and prognostic) model of reforming. Historical and system analysis of process of school education reforming is presented on the basis of the model in the light of social and political, social and economic changes in Poland (ХХ – beginning ХХІ). The chronology of reforms is developed and leading tendencies of Polish school reforming are revealed. Classification of tendencies is offered according to: 1) character and duration - prolonged, iterative, episodic; 2) novelty - imitative (borrowed), innovative; 3) support or braking of educational changes - positive, negative; 4) direction on perspective development of the educational phenomena and processes – prognostic. Author defined positive experience of Polish reforms and developed approaches concerning possible application of their progressive ideas in the conditions of school modernisation in Ukraine.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаen_US
dc.subjectшкільна освітаen_US
dc.subjectреформа освітиen_US
dc.subjectтенденції реформування освітиen_US
dc.subjectдоступність освітиen_US
dc.subjectпрохідність освітиen_US
dc.subjectшколяризаціяen_US
dc.titleТенденції реформування шкільної освіти Польщі (ХХ – початок ХХІ ст.)en_US
dc.title.alternativeТенденции реформирования школьного образования Польши (ХХ – начало ХХІ в.)en_US
dc.title.alternativeTendencies of school education reforming in Poland (ХХ – beginning ХХІ)en_US
dc.typeThesisen_US
Располагается в коллекциях:13.00.01 - Загальна педагогіка та історія педагогіки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Vasulyk.pdf413,39 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.