Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6202
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Косінова, О. М. | - |
dc.date.accessioned | 2016-03-12T07:38:47Z | - |
dc.date.available | 2016-03-12T07:38:47Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Косінова, О. М. Принципи музичної композиції у творах П. Тичини / О. М. Косінова // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Літературознавство / редкол.: М. П. Ткачук, Е. Бялка, К. Гуща [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2015. – Вип. 43. – С. 104–111. – Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6202 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються синтетичні особливості поетичного доробку Павла Тичини, зокрема використання у творах автора принципів музичної композиції «allegro», «варіаційність», «adagio», «григоріанський хорал» тощо.Увага акцентується на застосуванні Тичиною принципу антифонного співу. | uk_UA |
dc.description.abstract | The article deals with synthetic features poetic works of Paul Tychyna, particularly in the works of the author's use of the principles of musical composition «allegro», «variatsiynist», «adagio», «Gregorian chant» and so on. Attention is focused on the use of antiphonal singing Tychyna elements. | uk_UA |
dc.description.abstract | В статье рассматриваются синтетические особенности творческого наследия Павла Тычины, в частности – использование таких принципов музыкальной композиции, как: «allegro», «adagio», «вариационность», «григорианский хорал» и т.д. в поэтических произведениях автора. В центре внимания – использование в поэзиях принципа антифонного пения. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Літературознавство; | - |
dc.subject | поезія | uk_UA |
dc.subject | «allegro» | uk_UA |
dc.subject | «варіаційність» | uk_UA |
dc.subject | «adagio» | uk_UA |
dc.subject | «григоріанський хорал» | uk_UA |
dc.subject | «вертикальні ходи» | uk_UA |
dc.subject | антифон | uk_UA |
dc.title | Принципи музичної композиції у творах П. Тичини | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В.Гнатюка. Сер. Літературознавство. 2015. Вип. 43 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kosinova.pdf | 337,6 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.