Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7434
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГодісь, Юлія-
dc.date.accessioned2017-03-24T08:54:11Z-
dc.date.available2017-03-24T08:54:11Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationГодісь, Ю. Когнітивно-риторична структура передмов мотиваційного жанру «мистецтво успіху» / Юлія Годісь // Наукові записки Тернопільського Державного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Мовознавство. – 2016. – Вип. 1(25). – С. 25–32. – Бібліогр. наприкінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7434-
dc.description.abstractУ статті виявлено та проаналізовано когнітивно-риторичну структуру передмов мотиваційного жанру «мистецтво успіху». Особливості цієї структури формалізовані у вигляді двох риторичних кроків або функціонально-семантичних блоків – заклик до адресата прочитати книгу та констатація авторитетності адресанта. Вивчення риторичних стратегій імплементації першого блоку засвідчило, що автори мотиваційного жанру, намагаючись переконати потенційного читача звернутись до основного тексту, чітко формулюють мету книги та малюють майбутні позитивні зміни у житті адресата після прочитання твору. Ідеї, викладені в основному тексті, позиціонуються як виняткові та унікальні, доступні для розуміння та легкі для застосування. Інтрига, спричинена анотуванням деяких повідомлень книги, ефективно сприяє переконанню прочитати твір. Через риторичні прийоми імплементації другого функціонально-семантичного блоку автори текстів мотиваційного жанру позиціонують себе як досвідчені вчителі-експерти, авторитетні та надійні порадники.uk_UA
dc.description.abstractВ статье анализируется когнитивно-риторическая структура предисловий мотивационного жанра «искусство успеха». Особенности этой структуры представлены в виде двух функционально-семантических блоков – призыв к адресату прочитать книгу и констатация авторитетности адресанта. Изучение риторических стратегий имплементации первого блока показало, что адресанты мотивационного жанра, стремясь убедить потенциального читателя обратится к основному тексту, четко формулируют цель книги и будущие позитивные изменения в жизни адресата, которые наступят после ее прочтения. Идеи, изложенные в основном тексте, представляются как исключительные и уникальные, доступные и легкие для применения. Интрига, вызванная аннотированием некоторых сообщений книги, эффективно способствует убеждению прочитать произведение. Через риторические стратегии имплементации второго функционально-семантического блока адресанты мотивационного жанра позиционируют себя как опытные учителя-эксперты.uk_UA
dc.description.abstractThis research investigates the generic structure of preface sections in motivational self-help books. The structure is represented by two rhetorical moves – persuading addresses to read the book and constructing author’s credibility. The authors of self-help books attempt to persuade addresses to read the book by stating its purpose and by indicating the positive outcome of reading the book as well as by claiming its uniqueness and accessibility and summarizing some of its parts. The aim of the second rhetorical move is to present the authors of self-help books as experienced teachers, coaches and credible sources of advice.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesМовознавство;-
dc.subjectмотиваційний жанр «мистецтво успіху»uk_UA
dc.subjectкогнітивно-риторична структура жанруuk_UA
dc.subjectриторичний крок (функціонально-семантичний блок)uk_UA
dc.subjectриторична стратегіяuk_UA
dc.titleКогнітивно-риторична структура передмов мотиваційного жанру «мистецтво успіху»uk_UA
dc.title.alternativeКогнитивно-риторическая структура предисловий мотивационного жанра «искусство успеха»uk_UA
dc.title.alternativeGeneric structure of preface sections in motivational self-help booksuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В.Гнатюка. Сер. Мовознавство. 2016. Вип. 1 (25)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Godis.pdf435,98 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.