Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7458
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКраснова, Л. В.-
dc.date.accessioned2017-04-03T08:36:12Z-
dc.date.available2017-04-03T08:36:12Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКраснова, Л. В. Іманентний аналіз твору Т. Шевченка "Якби зострілися ми знову..." / Л. В. Краснова // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Літературознавство. – 2016. – Вип. 45. – С. 29–36. – Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7458-
dc.description.abstractУ статті здійснено інтерпретацію ліричного твору Т. Шевченка у річищі іманентного підходу. Проаналізовано поетику в цілісності змісту та форми.uk_UA
dc.description.abstractThis article provides a lyrical interpretation of Shevchenko’s work in context of immanent way. Poetics is analyzed the integrity of content and form.uk_UA
dc.description.abstractВ статье осуществлена интерпретация лирического произведения Т. Шевченко в русле имманентного подхода. Проанализирована поэтика в целостности содержания и формы. Ключевые слова: имманентное, анализ, поэтика, стиль.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЛітературознавство;-
dc.subjectіманентний аналізuk_UA
dc.subjectпоетикаuk_UA
dc.subjectстильuk_UA
dc.titleІманентний аналіз твору Т. Шевченка "Якби зострілися ми знову..."uk_UA
dc.title.alternativeImmanent analysis of Shevchenko’s work "If we meet again ..."uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Літературознавство. 2016. Вип. 45

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Krasnova.pdf154,7 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.