Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7465
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ткачук, Олександр Миколайович | - |
dc.date.accessioned | 2017-04-03T10:19:09Z | - |
dc.date.available | 2017-04-03T10:19:09Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Ткачук, О. М. Оповідна структура повісті Т. Шевченка "Музикант" / О. М. Ткачук // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Літературознавство. – 2016. – Вип. 45. – С. 139–155. – Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7465 | - |
dc.description.abstract | У статті досліджується оповідна будова повісті Тараса Шевченка «Музикант» в контексті жанрового синкретизму твору. Визначається роль гомодієгетичного оповідача в сюжетно-композиційній організації повісті, вплив автобіографічних деталей та вставних оповідей, епістолярію на читацьку рецепцію. Аналізуються особливості наративного темпу, перегук з сентименталістським наративом та явищем бідермаєра. | uk_UA |
dc.description.abstract | The article examines the narrative structure of Taras Shevchenko's novel "Musician" in the context of genre syncretism. It explores the role of the homodiegetic narrator in composition and plot of the story, the effect of autobiographical details and inserted stories and epistolary on reader's reception. There are also analyzed the features of narrative tempo and interconnections with sentymentalist's narrative and Biedermeier phenomenon. | uk_UA |
dc.description.abstract | В статье исследуется повествовательная строение повести Тараса Шевченко «Музыкант» в контексте жанрового синкретизма произведения. Определяется роль гомодиегетичного рассказчика в сюжетно-композиционной организации повести, влияние автобиографических деталей и вставных рассказов, эпистолярия на читательскую рецепцию. Анализируются особенности повествовательного темпа, перекличка с сентименталистской нарративом и явлением Бидермейер. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Літературознавство; | - |
dc.subject | автор | uk_UA |
dc.subject | наратор | uk_UA |
dc.subject | композиція | uk_UA |
dc.subject | наративний темп | uk_UA |
dc.subject | лист | uk_UA |
dc.subject | сентименталізм | uk_UA |
dc.title | Оповідна структура повісті Т. Шевченка "Музикант" | uk_UA |
dc.title.alternative | The narrative structure of Taras Shevchenko's novel "Musician" | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Літературознавство. 2016. Вип. 45 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Tkachuk O..pdf | 337,47 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.