Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7479
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЦуркан, І. М.-
dc.date.accessioned2017-04-04T12:40:43Z-
dc.date.available2017-04-04T12:40:43Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЦуркан, І. М. Архетип дерева в поетичній традиції Олександра Олеся та європейських символістів / І. М. Цуркан // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Літературознавство. – 2016. – Вип. 45. – С. 291–305. – Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7479-
dc.description.abstractУ статті досліджується архетип дерева, що став невід’ємною складовою творчості Олександра Олеся, російських, французьких та польських символістів кінця XIX – початку XX століття на тлі загальноєвропейських тенденцій. На численних прикладах автор статті доводить, що у свідомості митців кінця XIX – початку XX століття асоціативна ускладненість символіки дерев найвиразніше ілюструвала пантеїстичне бачення краси природи як земного вияву абсолютного ідеалу, недосяжного для профанної свідомості, душевну рівновагу у творчому самовираженні та гармонію інтимного почуття.uk_UA
dc.description.abstractThe article examines the archetype of the tree that has become an integral part of the works of Oleksandr Oles, Russian, French and Polish symbolists in the late nineteenth and early twentieth century against a background of the European tendencies. In numerous examples the author of the article proves that in the masters’ minds of the late nineteenth and early twentieth century associative complexity of tree symbolism most impressively illustrated the pantheistic vision of nature as earthly absolute ideal, inaccessible for ordinary consciousness, soul balance in creative expression and harmony of intimate feelings.uk_UA
dc.description.abstractВ статье исследуется архетип дерева, что стал неотъемлемой составляющей творчества Олександра Олеся, русских, французских и польских символистов конца ХІХ – начала ХХ века на фоне общеевропейских тенденций. На многочисленных примерах автор статьи доказывает, что в сознании мастеров ХІХ – начала ХХ века ассоциативная усложненность символики деревьев наиболее выразительно иллюстрировала пантеистическое видение природы как земного проявления абсолютного идеала, недосягаемого для профанного сознания, душевного равновесия в творческом самовыражении и гармонии интимных чувств.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЛітературознавство;-
dc.subjectпоетична уяваuk_UA
dc.subjectсимволuk_UA
dc.subjectрефлексіяuk_UA
dc.subjectвізіяuk_UA
dc.subjectсимволізмuk_UA
dc.titleАрхетип дерева в поетичній традиції Олександра Олеся та європейських символістівuk_UA
dc.title.alternativeThe archetype of the tree in the poetic tradition of Oleksandr Oles and the European symbolistsuk_UA
dc.title.alternativeАрхетип дерева в поэтической традиции Олександра Олеся и европейских символистовuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Літературознавство. 2016. Вип. 45

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Tsurkan.pdf217,96 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.