Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7528
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЧеремних, Інна-
dc.date.accessioned2017-04-10T09:56:32Z-
dc.date.available2017-04-10T09:56:32Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЧеремних, І. Антикризова діяльність українських телемовців у процесі "екології" медіа / Інна Черемних // Медіапростір. – 2014. – [Вип. 6]. – С. 48–54. – Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7528-
dc.description.abstractУ статті аналізується комплексний підхід антикризової політики телемовців щодо перенасичення медіаринку форматними телешоу, розважальними й кримінальними продуктами, що є серйозною деприваційною загрозою для глядачів, яких сегментували за принципом належності до певної торговельної марки. Вказується, що антикризова діяльність сприятиме оптимізації процесу “екології медіа”, ефективності мотиваційних переваг аудиторії, рентабельності й монетизації контенту.uk_UA
dc.description.abstractThis article is analyzes a comprehensive approach to anti-crisis policies broadcasters glut TV show one aspect of the media market, entertainment and criminal products, which is a serious threat to deprivation spectators who segmented on the basis of membership of a particular brand. The anti-crisis activities will help to optimize the process of “media ecology”, the effectiveness of motivational advantages audience, profitability and monetizing content.uk_UA
dc.description.abstractВ статье анализируется комплексный подход антикризисной политики телевещателей к перенасыщению медиарынка форматными телешоу, развлекательными и криминальными продуктами, что является серьезной депривационной угрозой для зрителей, которых сегментировали по принципу принадлежности к определенной торговой марке. Антикризисная деятельность будет способствовать оптимизации процесса «экологии медиа», эффективности мотивационных преимуществ аудитории, рентабельности и монетизации контента.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.subjectантикризовийuk_UA
dc.subjectсегментуванняuk_UA
dc.subjectекологіяuk_UA
dc.subjectаудиторіяuk_UA
dc.subjectмедіаuk_UA
dc.subjectмонетизаціяuk_UA
dc.titleАнтикризова діяльність українських телемовців у процесі "екології" медіаuk_UA
dc.title.alternativeThe Anti-crisis Activity Ukrainian Channels in the Environmental Mediauk_UA
dc.title.alternativeАнтикризисная деятельность украинских телевещателей в процессе «экологии» медиаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Медіапростір. 2014. Вип. 6

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Cheremnykh.pdf481,27 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.