Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7530
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГаврилець, Юрій-
dc.contributor.authorРізун, Володимир-
dc.contributor.authorТукаєв, Сергій-
dc.contributor.authorМакарчук, Микола-
dc.date.accessioned2017-04-10T10:23:27Z-
dc.date.available2017-04-10T10:23:27Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationТривожність як ефект негативного емоціогенного контенту теленовин / Юрій Гаврилець, Володимир Різун, Сергій Тукаєв, Микола Макарчук // Медіапростір. – 2014. – [Вип. 6]. – С. 60–63. – Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7530-
dc.description.abstractТривожність розглядається психологами впливів засобів масової комунікації як один із найсильніших психоемоційних медіаефектів. У статті розглядається феномен тривоги як наслідок впливу телевізійних новин на глядачів, етапи переживання тривоги у телеглядачів, а також аналізуються загрози тривожних станів психічному здоров’ю реципієнтів новинних випусків телебачення.uk_UA
dc.description.abstractAnxiety is considered by media psychologists as one of the most powerful psycho-emotional media effects. In this paper the phenomenon of anxiety as a result of exposure of people to television news. Various stages of anxiety emergence in viewers, and formulated recommendations on how people can reduce the harmful effects of anxious states of the psyche.uk_UA
dc.description.abstractТревожность рассматривается медиапсихологами как один из сильнейших психоэмоциональных медиаэффектов. В данной статье рассматривается феномен тревоги как следствие воздействия телевизионных новостей на их зрителей. Анализируются этапы появления чувства тревоги у телезрителей, а также формулируются рекомендации относительно того, каким образом человек может уменьшить пагубное воздействие тревожных состояний психики.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.subjectтривожністьuk_UA
dc.subjectкороткотривалий медіаефектuk_UA
dc.subjectтеленовиниuk_UA
dc.subjectпсихоемоційний станuk_UA
dc.titleТривожність як ефект негативного емоціогенного контенту теленовинuk_UA
dc.title.alternativeAnxiety as a Negative Effect Emotiogenic TV News Contentuk_UA
dc.title.alternativeТревожность как эффект негативного эмоциогенного контента теленовостейuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Медіапростір. 2014. Вип. 6

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Havrylets, Rizun, Tekayev, Makarchuk.pdf478,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.