Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7550
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШевчук, В'ячеслав-
dc.date.accessioned2017-04-11T11:02:58Z-
dc.date.available2017-04-11T11:02:58Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationШевчук, В. Функціональні особливості реклами в середовищі масмедійного простору України / В'ячеслав Шевчук // Медіапростір. – 2014. – [Вип. 5]. – С. 91–95. – Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7550-
dc.description.abstractУ публікації висвітлено питання про концепцію реклами та її значення в системі масової комунікації. Також з 'ясовано аспект соціальної структури на предмет цілісності взаємопов 'язаних елементів, процесів їх відтворення та соціального функціонування. Проаналізовано специфіку реклами та системного принципу, що володіє стійким набором різноманітних функцій як інструментарію, покликаного просувати на ринку збуту інформаційні дублікати матеріальної продукції.uk_UA
dc.description.abstractВ публикации раскрыт вопрос о концепции рекламы и ее значении в системе массовой коммуникации. Также обозначен аспект социальной структуры на предмет целостности взаимосвязанных элементов, процессов их воспроизводства и социального функционирования. Проанализирована специфика рекламы и системного принципа, обладающего устойчивым набором разнообразных функций как инструментария, призванного продвигать на рынке сбыта информационные дубликаты материальной продукции.uk_UA
dc.description.abstractThe article highlighted the issue of the advertising concept and its importance in the sys¬tem of mass communication. It also revealed aspect of social structure in terms of the integrity of the interconnected elements process of reproduction and social functioning. It analyzed the specific advertising and system principles that have sustained a set of different functions as tools designed to promote market information duplicates of material products.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.subjectмас-медіаuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectмасова комунікаціяuk_UA
dc.subjectфункціональна зумовленістьuk_UA
dc.titleФункціональні особливості реклами в середовищі масмедійного простору Україниuk_UA
dc.title.alternativeФункциональные особенности рекламы в среде массмедийного пространства Украиныuk_UA
dc.title.alternativeFunctional Features of Advertising in the Environment of Media Space of Ukraineuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Медіапростір. 2014. Вип. 5

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shevchuk.pdf2,74 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.