Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7989
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorАблонська, Тетяна-
dc.date.accessioned2017-08-04T11:03:08Z-
dc.date.available2017-08-04T11:03:08Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationАблонська, Т. Вивчення уявлень студентської молоді про інформаційне насилля: гендерний аспект / Тетяна Аблонська // Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім'я на захисті прав дітей. – 2014. – С. 417–418. – Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7989-
dc.description.abstractУ статті розглядається зростаюче значення інформаційної складової суспільного життя. Розкрито поняття інформаційного насилля. Зроблений аналіз існуючих точок зору з проблеми інформаційного насилля. Представлені дані соціологічного опитування студентської молоді щодо інформованості з питання інформаційного насилля і його протидії в ґендерному аспекті.uk_UA
dc.description.abstractThe article examines the increasing importance of informational component of social life. The concept of informational violence was determined. Analysis of existing perspectives of the problem of informational violence is provided. The results of sociological survey of student’s awareness of what is informational abuse and how to oppose it are analyzed through gender perspective.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.titleВивчення уявлень студентської молоді про інформаційне насилля: гендерний аспектuk_UA
dc.title.alternativeSurvey of students’ awareness of information violence: gender aspectsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім'я на захисті прав дітей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Аblonska.pdf621,51 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.