Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8495
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЮрик, Олена-
dc.date.accessioned2017-12-05T11:40:15Z-
dc.date.available2017-12-05T11:40:15Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЮрик, О. Ціннісні домінанти виборчої афористики 2014 року / Олена Юрик // Медіапростір. – 2015. – [Вип. 7]. – С. 69–73. – Бібліогр. наприкінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8495-
dc.description.abstractРозглянуто основні тенденції репрезентації цінностей в українських засобах масової інформації. Розкрито поняття ціннісних домінант як морально-етичних ідеалів, досліджено процес їх формування і трансформації. Зроблено спробу ідентифікації аксіологічних домінант у передвиборчих афоризмах, зафіксованих у період президентської та парламентської кампаній 2014 року в електронному виданні «День».uk_UA
dc.description.abstractРассмотрено основные тенденции репрезентации ценностей в украинских средствах массовой информации. Раскрыто понятие ценностных доминант как морально-этических идеалов, исследовано процесс их формирования и трансформации. Сделано попытку идентификации аксиологических доминант в предвыборных афоризмах, зафиксированных в период президентской и парламентской кампаний 2014 года в электронном издании «День».uk_UA
dc.description.abstractIn the article the main trends of representation of values in Ukrainian media have been examined. The notion of valued dominants has been found out, the process of formation and transformation of valued dominants has been investigated. The axiological dominants of electoral aphoristics fixed during the presidential and parliamentary campaigns of 2014 in the electronic edition of «Den'» have been identified.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.subjectпередвиборча афористикаuk_UA
dc.subjectаксіологіяuk_UA
dc.subjectціннісні домінантиuk_UA
dc.subjectзасоби масової інформаціїuk_UA
dc.subjectкомунікаціяuk_UA
dc.titleЦіннісні домінанти виборчої афористики 2014 рокуuk_UA
dc.title.alternativeЦенностные доминанты избирательной афористики 2014 годаuk_UA
dc.title.alternativeValued Dominants of Electoral Aphoristics in 2014uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Медіапростір. 2015. Вип. 7

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yuryk.pdf560,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.