Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8684
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorRomanyshyna, O. Y.-
dc.date.accessioned2018-03-29T11:55:32Z-
dc.date.available2018-03-29T11:55:32Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationRomanyshyna, O. Y. Information Technologies in Preparation for Future Professional Activity Managers, Institutions and Organizations in Education / O. Y. Romanyshyna // Науковий вісник Полісся. – Чернігів : ЧНТУ, 2017. – № 2 (10), ч. 2. – С. 178–183.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8684-
dc.description.abstractUrgency of the research. Introduction of information technologies in the educational process is explained by the almost logical application of the acquired knowledge and the formed skills and skills of professional activity, is ensured by the introduction of information technologies in a rapid process. Target setting The training of future specialists of various profiles with the established professional competence requires a clear system of organization and management of the educational process, which can be developed on the basis of information and communication technologies. Actual scientific researches and issues analysis. Theoretical basis of information technology are revealed in the work of Yu. Mashbytsia; Issues related to the use of information technology in the educational process of the university, are covered in the works of R. Hurevycha, V. Monakhova. Uninvestigated parts of general matters defining. Analysis of psychological and pedagogical literature shows that insufficient attention is paid to the role of information and communication technologies in the process of organizing the work of managers in the education field. The research objective. The purpose of the article is to determine their role in improving the quality of the organization and management of the educational process of the university. The statement of basic materials. The article considers the concept of "information technologies", and its use in the preparation of future managers of enterprises, institutions and organizations in the field of education. Classification is carried out on: information-learning, Internet technologies; Communication and search. Their advantages in the process of training and further professional activity are clarified. Conclusions. The introduction of IT allows: to use the latest information technologies in teaching; improve the skills of independent work of students in the information environment.uk_UA
dc.description.abstractАктуальність теми дослідження. Введення інформаційних технологій у освітній процес пояснюється практично-логічним застосуванням здобутих знань і сформованих умінь і навичок професійної діяльності, що забезпечується впровадженням інформаційних технологій в навальний процес . Постановка проблеми. Підготовка майбутніх фахівців різного профілю із сформованою професійною компетентністю вимагає чіткої системи організації і керівництва навчальним процесом, розробити яку можна на основі інформаційно-комунікаційних технологій. Тому метою статті є визначення їх ролі у підвищенні якості організації і керівництва освітнім процесом ВНЗ. Аналіз останніх досліджень і публікацій. Теоретико-методологічні основи інформаційних технологій, розкрито в роботі Ю. Машбиця; питання, пов’язані з використанням інформаційних технологій у навчальному процесі ВНЗ, висвітлено у працях Р. Гуревича, В. Монахова. Виділення недосліджених частин загальної проблеми. Аналіз психолого-педагогічної літератури показує, що недостатньо уваги приділено ролі інформаційно-комунікаційних технологій у процесі організації роботи керівників у сфері освіти. Постановка завдання: визначити інформаційно-комунікаційні технології, що сприяють підготовці майбутніх керівників підприємств, установ та організацій у сфері освіти до професійної діяльності. Викладення основного матеріалу. У статті розглянуто поняття «інформаційні технології», та їх використання у підготовці майбутніх керівників підприємств, установ та організацій у сфері освіти. Здійснено класифікацію на: інформаційно-навчальні, Інтернет-технології; комунікаційно-пошукові. З’ясовано їх переваги у процесі навчання та подальшій професійній діяльності. Висновки. Застосування ІТ дає можливість: використовувати в навчанні здобутки новітніх інформаційних технологій; удосконалювати навички самостійної роботи студентів в інформаційному середовищі.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherЧернігівський національний технічний університетuk_UA
dc.subjectInformation Technologyuk_UA
dc.subjectCloud servicesuk_UA
dc.subjectBloguk_UA
dc.subjectWiki-encyclopediauk_UA
dc.subjectWeb loguk_UA
dc.subjectWeb 2.0uk_UA
dc.subjectmultimediauk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectхмарні сервісиuk_UA
dc.subjectблогuk_UA
dc.subjectвікі-енциклопедіяuk_UA
dc.subjectвеб-журналuk_UA
dc.subjectWeb 2.0uk_UA
dc.subjectмультимедіаuk_UA
dc.titleInformation Technologies in Preparation for Future Professional Activity Managers, Institutions and Organizations in Educationuk_UA
dc.title.alternativeІнформаційні технології у підготовці до професійної діяльності майбутніх керівників підприємств, установ та організацій у сфері освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Visnuk_polissja.pdf2,27 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.