Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8696
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorРоманишина, Оксана Ярославівна-
dc.date.accessioned2018-03-30T08:50:40Z-
dc.date.available2018-03-30T08:50:40Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationРоманишина О. Я. Методологічні підходи формування професійної ідентичності майбутніх учителів засобами інформаційних технологій / Романишина Оксана Ярославівна // Науковий вісник Ужгородського нац. ун-ту. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. – Ужгород, 2016. – Вип. 39. – С. 210–213.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8696-
dc.description.abstractУ статті ставиться завдання розглянути основні методологічні підходи та визначити їх роль у формуванні професійної ідентичності майбутніх учителів. В результаті аналізу наукової літератури виділено методологічні та педагогічні підходи, а саме: діяльнісний, системний, аксіологічний, акмеологічний, синергетичний, особистісно орієнтований, компетентнісний, автономізований. Відмічено, що комплексне поєднання вказаних підходів сприяє формуванню професійної ідентичності майбутніх учителів засобами інформаційних технологій.uk_UA
dc.description.abstractВ статье ставится задача рассмотреть основные методологические подходы и определить их роль в формировании профессиональной идентичности будущих учителей. В результате анализа научной литературы выделено методологические и педагогические подходы, а именно: деятельностный, системный, аксиологический, акмеологический, синергетический, личностно ориентированный, компетентностный, автономизированных. Отмечено, что комплексное сочетание указанных подходов способствует формированию профессиональной идентичности будущих учителей средствами информационных технологий.uk_UA
dc.description.abstractThe main goals of the article are to consider the main methodological approaches and to determining their role in the future teachers professional identity formation. As a result of scientifi c literature analysis, the following methodological and pedagogical approaches are allocated: activity, systemic, axiological, acmeological, synergetic, personality-oriented, competence-based, autonomized. The activity approach promotes the acquisition of knowledge, abilities and skills. System approach is focused on information training of students. The scientifi c values of the system approach are: refl ecting the worldview level research, it is the universal method of cognition, technology which is opposed to the spontaneity, subjectivity and it creates the conditions for the stability of scientifi c research It’s noticed that the integrated combination of these approaches contributes to the future teachers professional identity formation by means of information technology.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectідентичністьuk_UA
dc.subjectпрофесійна ідентичністьuk_UA
dc.subjectгносеологічний підхідuk_UA
dc.subjectдіяльнісний підхідuk_UA
dc.subjectлогічний підхідuk_UA
dc.subjectсинергетичний підхідuk_UA
dc.subjectавтономізований підхідuk_UA
dc.subjectидентичностьuk_UA
dc.subjectпрофессиональная идентичностьuk_UA
dc.subjectгносеологический подходuk_UA
dc.subjectдеятельностный подходuk_UA
dc.subjectакмеологический подходuk_UA
dc.subjectсинергетический подходuk_UA
dc.subjectавтономизированных подходuk_UA
dc.subjectidentityuk_UA
dc.subjectprofessional identityuk_UA
dc.subjectepistemological approachuk_UA
dc.subjectacmeological approachuk_UA
dc.subjectsynergistic approachuk_UA
dc.subjectavtonomizovanyy approachuk_UA
dc.titleМетодологічні підходи формування професійної ідентичності майбутніх учителів засобами інформаційних технологійuk_UA
dc.title.alternativeМетодологические подходы формирования профессиональной идентичности будущих учителей средствами информационных технологийuk_UA
dc.title.alternativeMethodological Approaches of Future Social Workers Professional Identity Forming by Means of Information Technologiesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
visnuk Yggorodskogo.pdf570,79 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.