Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8762
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМельничайко, В. Я.-
dc.contributor.authorКриськів, Мирослава Йосипівна-
dc.date.accessioned2018-04-11T07:14:49Z-
dc.date.available2018-04-11T07:14:49Z-
dc.date.issued2017-10-
dc.identifier.citationМельничайко, В. Я. Проблемне опрацювання навчального матеріалу на уроках української мови / В. Я. Мельничайко, М. Й. Криськів // Пріоритети філологічної освіти; збірник наукових праць студентів, магістрантів філологічних спеціальностей вищих навчальних закладів Рівненщини, учнів відділення філології та мистецтвознавства РМАНУМ та учасників науково-практичної конференції «Пріоритети філологічної освіти» (27 жовтня 2016 року). - Рівне-Острог: Видавництво Національного університету «Острозька академія», 2017. - С. 30-34.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8762-
dc.description.abstractУ статті йде мова про характерні особливості проблемного навчання, обґрунтовується його необхідність у сучасному навчальному процесі як вирішальної умови зацікавлення мовним матеріалом, усвідомлення потреби у вдосконаленні мовленнєвих умінь і, як результат, розвитку мислення, формування кожного учня як активної творчої особистості. З’ясовується зміст поняття «проблемна ситуація», наводяться приклади створення проблемних ситуацій у ході застосування різних методів навчання.uk_UA
dc.description.abstractВ статье идет речь о характерных особенностях проблемного обучения, обосновывается его необходимость в современном образовательном процессе как решающего условия заинтересованности языковым материалом, осознания необходимости улучшить языковые навыки и, как результат, развития мышления, формирования каждого учащегося как активной творческой личности. Раскрывается содержание понятия «проблемная ситуация», приводятся примеры создания проблемных ситуаций в процессе применения различных методов обучения.uk_UA
dc.description.abstractThe article deals with the characteristics ofproblem solving teaching method. The importance of using problem solving method in modern teaching process as a means to interest students in language material, encourage them to improve their speaking skills and as a result to develop students’ thinking and their active creative personalities has been substantiated. The meaning of the notion“problem situation” has been clarified. The examples of creating problem situations while using different teaching methods have been suggested.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherРівенський державний гуманітарний університетuk_UA
dc.subjectпроблемністьuk_UA
dc.subjectпроблемна ситуаціяuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.subjectтворча особистістьuk_UA
dc.subjectметоди навчанняuk_UA
dc.subjectпроблемная ситуацияuk_UA
dc.subjectпроцесс обученияuk_UA
dc.subjectтворческая личностьuk_UA
dc.subjectметоды обученияuk_UA
dc.subjectproblemuk_UA
dc.subjectproblem situationuk_UA
dc.subjectteaching processuk_UA
dc.subjectcreative personalityuk_UA
dc.subjectteaching methodsuk_UA
dc.titleПроблемне опрацювання навчального матеріалу на уроках української мовиuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Располагается в коллекциях:Тези конференцій

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
kr04.pdf1,61 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.