Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8991
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorMorska, L. І.-
dc.date.accessioned2018-05-15T08:39:55Z-
dc.date.available2018-05-15T08:39:55Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМorska L. І. Educational values of modern British school / L. I. Мorska // Педагогічний альманах : збірник наукових праць – Херсон : КВНЗ "Херсонська академія неперервної освіти", 2017. – Випуск 35. – С. 28–35.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8991-
dc.description.abstractThe article presents the author’s viewpoint on the value-rich education and its possible development in modern schooling society. The notions of «values» and «educational values» has been discussed; on the basis of the discussion the author’s understanding of educational values has been suggested. The issue of selection of values to be integrated into school practice has been discussed. As a result, three groups of values that should be placed at the centre of school policy and then integrated into action in the classroom practice have been singled out: foundation values, focus values, aspirational values. The framework of educational procedures for integration of the selected values has been created and substantiated in the paper. Governmental introduction of new ‘British values’ of 2014 has been discussed and related to the common educational values to be considered by British educators and society in general.uk_UA
dc.description.abstractВ статье предложено авторскую точку зрения о ценностном образовании и возможности ее внедрения в современном школьном сообществе. В работе исследуется сущность понятий «ценности» и «образовательные ценности», на основании которой предлагается авторское понимание образовательных ценностей. Проанализирована проблема отбора ценностей для их возможной интеграции в современную образовательную систему. Такой анализ дал возможность определить три группы ценностей, которые нужно положить в центр внимания школьного образования: 1) базовые ценности, 2) целевые ценности, 3) ожидаемые ценности. В статье предложена и обоснована модель и процедуры ее реализации для интеграции отобранных групп ценностей в образовательный процесс. Проанализированы современные новшества, предложенные Британским правительством в 2014 году, и приведены в соответствие с мировыми тенденциями ценностного образования.uk_UA
dc.description.abstractУ статті презентовано авторську точку зору на ціннісну освіту та можливості її впровадження в сучасній шкільній спільноті. У роботі досліджується сутність понять «цінності» та «освітні цінності», на основі якого пропонується авторське розуміння освітніх цінностей. Проаналізовано проблему добору цінностей для можливої їх інтеграції в сучасну освітню систему. Такий аналіз дав змогу виокремити три групи цінностей, які слід покласти в центр уваги шкільного навчання: 1) базові цінності, які допомагають особистості набути відчуття соціальної відповідальності (безпека, підтримка, самоконтроль, чесність, свідоме і відповідальне ставлення до людей та освітньої діяльності); 2) цільові цінності, які дають змогу вибудовувати відносини з іншими учасниками освітнього процесу (співпраця, упевненість, спілкування, досягнення, право на помилку, якість, допитливість, гра, ініціатива тощо); 3) очікувальні цінності, що базуються на глобальній відповідальності особистості за себе та інших, а також фізичне оточення (мудрість, системний підхід, членство, знання, демократичне існування). У статті запропоновано й обґрунтовано модель та процедури її реалізації щодо інтеграції відібраних груп цінностей в освітній процес. Також проаналізовано сучасні нововведення щодо ціннісної освіти, запропоновані Британським урядом 2014 року, зведено задекларовані урядові інновації відповідно до світових тенденцій ціннісної освіти.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherКВНЗ "Херсонська академія неперервної освіти"uk_UA
dc.subjectvalues-rich educationuk_UA
dc.subjecteducational valuesuk_UA
dc.subjectmoral valuesuk_UA
dc.subjectmodern schooluk_UA
dc.subjectclassroom practiceuk_UA
dc.subjectvalue integration frameworkuk_UA
dc.subjectценностное образованиеuk_UA
dc.subjectобразовательные ценностиuk_UA
dc.subjectморальные ценностиuk_UA
dc.subjectсовременная Британская школаuk_UA
dc.subjectобучениеuk_UA
dc.subjectмодель интеграции ценностейuk_UA
dc.subjectціннісна освітаuk_UA
dc.subjectосвітні цінностіuk_UA
dc.subjectморальні цінностіuk_UA
dc.subjectсучасна британська школаuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.subjectмодель інтеграції цінностейuk_UA
dc.titleEducational values of modern British schooluk_UA
dc.title.alternativeОбразовательные ценности современной Британской школыuk_UA
dc.title.alternativeОсвітні цінності сучасної школи у Великій Британіїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
3_Educational values.pdf4,83 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.