Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/9045
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛомакович, Валентина Ярославівна-
dc.contributor.authorДемченко, О. Й.-
dc.date.accessioned2018-05-22T08:19:29Z-
dc.date.available2018-05-22T08:19:29Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЛомакович В. Я. Імплементація освіти для сталого розвитку у школах Німеччини / В. Я. Ломакович, О. Й. Демченко // Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка. Серія: Педагогіка Кременець : ВЦ КОГПА ім. Тараса Шевченка, 2017. – Вип. 7. С.177–187.uk_UA
dc.identifier.issn2410-2075-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/9045-
dc.description.abstractУ статті йдеться про втілення освіти для сталого розвитку в Німеччині, подано визначення понять сталості, сталого розвитку; характеризовано компетенції, необхідні для здійснення освіти у шкільних навчальних закладах; висвітлено, необхідність і шляхи становлення освіти для сталого розвитку. Розкрито чинники, які вплинули на її запровадження; проаналізовано основні типи ставлення молоді до проблем сталого розвитку, узагальнено найчастотніші теми, які викликають найбільшу зацікавленість учнів і молоді. Виявлено стан формування, методи здійснення моніторінгу та основні недоліки імплементації освіти для сталого розвитку в шкільній системі Німеччини. Вивчені завдання, які ставляться перед освітою для сталого розвитку на міжнародному рівні.uk_UA
dc.description.abstractThe article deals with education implementation for constant development in Germany; the definition of permanence and permanent development is presented; the competences are characterized which are necessary for implementation of education in school educational establishments; the factors, necessity and the ways of its origin are specified. The factors which had influenced on its conception were revealed. Main types of youth’s attitude towards the problems of permanent development are analysed. The most frequent issues of pupils’ and youth’s interest are generalised. The state of formation, methods for monitoring and main disadvantages of education implementation for permanent development in school system of Germany are revealed. The tasks that are put before education for permanent development on the international level are studied.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВЦ КОГПА ім. Тараса Шевченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectсталістьuk_UA
dc.subjectсталий розвитокuk_UA
dc.subjectкомпетенціїuk_UA
dc.subjectосвіта для сталого розвиткуuk_UA
dc.subjectбарометрuk_UA
dc.subjectмоніторингuk_UA
dc.subjectpermanenceuk_UA
dc.subjectpermanent developmentuk_UA
dc.subjectcompetencesuk_UA
dc.subjecteducation for permanent developmentuk_UA
dc.subjectbarometeruk_UA
dc.subjectmonitoringuk_UA
dc.titleІмплементація освіти для сталого розвитку у школах Німеччиниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
lomak 1.pdf3,63 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.