Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/9057
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКолесник, М. О.-
dc.contributor.authorСтепанюк, Алла Василівна-
dc.date.accessioned2018-05-23T07:02:16Z-
dc.date.available2018-05-23T07:02:16Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКолесник, М. О. Конструювання варіативного компоненту змісту природничої освіти школярів на засадах причинно-системного підходу / М.О. Колесник, А.В. Степанюк // Фізико-математична освіта : науковий журнал. – 2017. – Випуск 2(12). – С. 84-88.uk_UA
dc.identifier.issn2413-158X-
dc.identifier.issn2413-1571-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/9057-
dc.description.abstractВ статті розглянуто основні протиріччя, що виникають у взаємодоповнені інваріативного та варіативного компоненту змісту природничої освіти з орієнтиром на глобальні кризи розвитку сучасного суспільства. Причинно-системний підхід в конструюванні змісту природничої освіти школярів пропонується як концептуальна основа конструювання змісту освіти з позицій причинно- наслідкових зв’язків, що відображають взаємозалежності між різними рівнями організації живої матерії, а також сфер взаємовідносин людини із світом у їх співвідношенні з рівнями мислення та рівнями організації живої матерії в природі. Запропоновано універсальну модель поетапного конструювання варіативного компоненту змісту природничої освіти для школярів в системі неперервної природоорієнтованої освіти. В практичній частині представлені апробовані факультативні курси для старшої школи, зміст яких розроблений у відповідності до запропонованої моделі та пропонує світоглядну основу цілісного світосприйняття, як основу для синтетичного поєднання різних елементів знань з дисциплін природничого циклу. Визначається поняття системно-логічне мислення як спосіб багаторівневої взаємодії з навколишнім світом, спрямований на формування повноти й цілісності простору семи сфер життєдіяльності людини; здатність пізнавати ієрархію взаємообумовлених різнорівневих систем життя й поєднувати те, що пізнано, в ланцюжок рівнів погодженого процесу вдосконалення.uk_UA
dc.description.abstractAbstract. The article describes the main contradictions arising in complementary invariative and a variable component of the content of science education with a focus on the global crisis development of modern society. Causal-system approach in designing the content of science education students is proposed as a conceptual framework for designing the content of education from the standpoint of causality, reflecting the relationship between different levels of organization of living matter and of the spheres of man's relationship with the world their relationship to the level of thinking and levels of organization of living matter in nature. The universal model for the phased construction of the variable component of the content of science education for students in the system of continuous prirodoohrannaya education. In the practical part presents the approved optional courses for high school, the content of which is developed in accordance with the proposed model and provides an ideological basis for the holistic perception of the world as the basis for synthetic combination of different elements of knowledge in the natural Sciences. Defines the concept of system-logical thinking as a way of multi-level interaction with the outside world, aimed at the formation of the completeness and integrity of the space of the seven spheres of human activity; the ability to learn the multi-level hierarchy of interdependent systems of life and match that identified in the chain of levels of a coherent improvement process.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectприроднича освітаuk_UA
dc.subjectваріативний компонент змісту освітиuk_UA
dc.subjectпричинно-системний підхідuk_UA
dc.subjectсистемно-логічне мисленняuk_UA
dc.subjectнеперервна природо орієнтована освітаuk_UA
dc.subjectnatural science educationuk_UA
dc.subjectvariable component education's contentuk_UA
dc.subjecta causative-systemic approachuk_UA
dc.subjectsystemic-logical thinkinguk_UA
dc.subjectcontinual nature-centered educationuk_UA
dc.titleКонструювання варіативного компоненту змісту природничої освіти школярів на засадах причинно-системного підходуuk_UA
dc.title.alternativeModeling The Variable Component Of Natural Science Secondary Education: A Causative-Systemic Approachuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Stepanyk2.pdf1,52 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.