Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/9189
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКохан, Р. А.-
dc.date.accessioned2018-06-08T08:21:00Z-
dc.date.available2018-06-08T08:21:00Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКохан, Р. А. (Само)рецепція дитинства в калейдоскопі поколінь (за повістю Анни Ґавальди "35 кіло надії") [Текст] / Р. А. Кохан // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Літературознавство. - 2017. - Вип. 46. - С. 294–305. - Бібліогр. наприкінці ст.uk_UA
dc.identifier.isbn9–7425–09-6-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/9189-
dc.description.abstractЗапропонована стаття зосереджена на дослідженні проблематики дитини та світу дитинства у процесі моделювання «рецептивного горизонту» художнього твору. Для аналізу обрано повість сучасної французької письменниці А. Ґавальди «35 кіло надії». Поєднання методологічних засад рецептивної естетики та світоглядних орієнтирів ХХІ століття уможливлює вивчення особливостей розгортання художнього світу «дорослого» прозового твору про дитину. Увага зосереджена на особливості інтерпретації твору про дитинство у контексті проблеми поколінь та сучасного суспільства.uk_UA
dc.description.abstractThe article focuses on studying the problems of a child and a childhood’s world in the process of modeling “a receptive horizon” of a literary work. A novel “95 Pounds of Hope” by a modern French writer Anna Gavalda is chosen for an analysis. The combination of methodological principles of receptive aesthetics and worldview orientations of the 21st century enables the study of the peculiarities of a fictional world development of an “adult” prosaic work about a child. Special attention is paid to the interpretational specifics of a work about a childhood in the context of a problem of generations and modern society.uk_UA
dc.description.abstractДанная статья сосредоточена на исследовании проблематики ребенка и мира детства в процессе моделирования «рецептивного горизонта» художественного произведения. Для анализа выбрана повесть современной французской писательницы А. Гавальды «35 кило надежды». Единство методологических принципов рецептивной эстетики и мировоззренческих ориентиров ХХІ в. делает возможным изучение особенностей воплощения художественного мира «взрослого» прозаического произведения о ребенке. Внимание сосредоточено на особенности интерпретации произведения о детстве в контексте проблемы поколений и современного общества.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЛітературознавство;-
dc.subjectхудожній світuk_UA
dc.subject(само)рецепціяuk_UA
dc.subjectінтерпретаціяuk_UA
dc.subjectмоделюванняuk_UA
dc.subjectдитинаuk_UA
dc.subjectпоколінняuk_UA
dc.subjectfictional worlduk_UA
dc.subject(self)receptionuk_UA
dc.subjectinterpretationuk_UA
dc.subjectmodelinguk_UA
dc.subjectchilduk_UA
dc.subjectgenerationuk_UA
dc.subjectхудожественный мирuk_UA
dc.subject(само)рецепцияuk_UA
dc.subjectинтерпретацияuk_UA
dc.subjectмоделированиеuk_UA
dc.subjectребенокuk_UA
dc.subjectпоколениеuk_UA
dc.title(Само)рецепція дитинства в калейдоскопі поколінь (за повістю Анни Ґавальди «35 кіло надії»)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Літературознавство. 2017. Вип. 46

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
25Koxan.pdf118,34 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.