Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/9337
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМединська, Олеся Ярославівна-
dc.date.accessioned2018-06-18T11:20:57Z-
dc.date.available2018-06-18T11:20:57Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМединська, О. Впровадження інтерактивних технологій та методів навчання під час викладання спецкурсу "Культура ефірного мовлення" / Олеся Мединська // Медіапростір. - 2017. - Спецвип. № 9. - С. 38–46. - Бібліогр. наприкінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/9337-
dc.description.abstractУ статті розкрито прикладні аспекти застосування інтерактивних освітніх технологій під час вивчення спецкурсу «Культура ефірного мовлення». Особливу увагу приділено інноваційним методикам викладання дисципліни. Висвітлено процес організації інтерактивного навчання, який передбачає моделювання професійних ситуацій, використання рольових ігор тощо. Запропоновано типологію інтерактивних вправ, спрямованих на формування професійної компетенції майбутніх журналістів.uk_UA
dc.description.abstractВ статье раскрыты прикладные аспекты применения интерактивных образовательных технологий во время изучения спецкурса «Культура эфирного вещания». Особое внимание уделе- но инновационным методикам преподавания дисциплины. Освещен процесс организации интерактивного обучения, который предусматривает моделирование профессиональных ситуаций, использование ролевых игр и тому подобное. Предложена типология интерактивных упражнений, направленных на формирование профессиональной компетенции будущих журналистов.uk_UA
dc.description.abstractThis article deals with the applied aspects of using of interactive educational technologies for studying the special course «The Culture of Broadcasting». Special attention is paid to innovative methods of teaching of this discipline. It also delights the process of organisation of interactive teaching that concerns the modeling of professional situations, using of role games etc. The typology of interactive training suggested in the article, is directed to the formation of professional competency of future journalists.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.subjectінтерактивні технологіїuk_UA
dc.subjectкультура мовленняuk_UA
dc.subjectметоди навчанняuk_UA
dc.subjectрольові ігриuk_UA
dc.subjectтехнології ситуативного моделюванняuk_UA
dc.subjectінтерактивні вправиuk_UA
dc.subjectинтерактивные технологииuk_UA
dc.subjectметоды обученияuk_UA
dc.subjectкультура вещанияuk_UA
dc.subjectролевые игрыuk_UA
dc.subjectтехнологии ситуационного моделированияuk_UA
dc.subjectинтерактивные упражненияuk_UA
dc.subjectinteractive technologiesuk_UA
dc.subjectthe culture of broadcastinguk_UA
dc.subjectmethods of teachinguk_UA
dc.subjectrole gamesuk_UA
dc.subjecttechnologies of situational modelinguk_UA
dc.subjectinteractive traininguk_UA
dc.titleВпровадження інтерактивних технологій та методів навчання під час викладання спецкурсу "Культура ефірного мовлення"uk_UA
dc.title.alternativeВнедрение интерактивных технологий и методов обучения во время преподавания спецкурса «Культура эфирного вещания»uk_UA
dc.title.alternativeImplementations of Interactive Technologies and Methods of Teaching of the Special Course «The Culture of Broadcasting»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Медіапростір. 2017. Вип. 9

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
7Medynska.pdf78,04 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.