Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1015
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пріма, Раїса Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2011-12-06T08:00:48Z | - |
dc.date.available | 2011-12-06T08:00:48Z | - |
dc.date.issued | 2009-05 | - |
dc.identifier.citation | Пріма, Р. Модель формування професійно мобільного вчителя: постановка проблеми / Р. Пріма // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : М. Вашуленко, А. Вихрущ, Л. Вознюк та ін. – Тернопіль, 2009. – № 3 : Спецвипуск. – С. 301-305. | en_US |
dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1015 | - |
dc.description.abstract | На основі аналізу науково-теоретичних підходів щодо педагогічного моделювання подається характеристика експериментальної моделі формування професійно мобільного фахівця початкової освіти. Розкрито принципи побудови моделі, сукупність закономірних, функціонально пов’язаних компонентів, які зумовлюють її результативність за відповідних умов у логіці підсистеми «бакалавр–магістр». | en_US |
dc.description.abstract | На основе анализа научно-теоретических подходов относительно педагогического моделирования подается характеристика экспериментальной модели формирования профессионально мобильного специалиста начального образования. Раскрыты принципы построения модели, совокупность закономерных, функционально связанных компонентов, которые обусловливают ее результативность при соответствующих условиях в логике подсистемы «бакалавр-магистр». | en_US |
dc.description.abstract | Based on the analysis of scientific and theoretical approaches to teaching modeling description is given of experimental models of professional mobile specialist primary education. Reveals the principles of the model, a set of logical, functionally related components that determine its performance under the right conditions in the logic subsystem "bachelor-master." | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка | en_US |
dc.subject | модель формування | en_US |
dc.subject | професійний мобільний вчитель | en_US |
dc.subject | проблематика | en_US |
dc.title | Модель формування професійно мобільного вчителя: постановка проблеми | en_US |
dc.title.alternative | Модель формирования профессионально мобильного учителя: постановка проблемы | en_US |
dc.title.alternative | Model of teacher professional mobile: problem | en_US |
dc.type | Article | en_US |
dc.rights.holder | © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка" | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2009, № 3 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Prima.pdf | 108,35 kB | Unknown | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.