Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/102
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСиротич, Наталія Богданівна-
dc.date.accessioned2011-09-09T12:44:34Z-
dc.date.available2011-09-09T12:44:34Z-
dc.date.issued2010-03-
dc.identifier.citationСиротич, Н. Б. Методологічні аспекти формування професійної компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку / Н. Б. Сиротич // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2010. – № 1. – С. 15-20.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/102-
dc.description.abstractНа основі аналізу досліджень педагогічної теорії ы практики професійної підготовки у закладах вищої освіти обґрунтовано організаційно-педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх дошкільних педагогів в організації театрально-ігрової діяльності дітей дошкільного віку. Розроблено експериментальну модель підготовки майбутніх дошкільних педагогів до формування творчих умінь старших дошкільників засобами театралізованої діяльності.en_US
dc.description.abstractНа основе анализа исследований педагогической теории и практики профессиональной подготовки в заведениях высшего образования, обоснованы организационно-педагогические условия формирования профессиональной компетентности будущих дошкольных педагогов в организации театрально-игровой деятельности детей дошкольного возраста. Разработана экспериментальная модель подготовки будущих дошкольных педагогов к формированию творческих умений старших дошкольников средствами театрализованной деятельности.en_US
dc.description.abstractThis article substantiates comprehensive organizational and pedagogical conditions for the professional competence development of the future preschool teachers in the organization of theatrical and game activity of the pre-school children on the ground of the analysis of educational theory research and the experience of the professional training in the institutions of higher education. Article presents an experimental model of the future preschool teachers training in the development of the creative skills of senior preschoolers by means of theatrical activity.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаen_US
dc.subjectпрофесійна компетентністьen_US
dc.subjectтеатралізована діяльністьen_US
dc.subjectтворчі умінняen_US
dc.titleМетодологічні аспекти формування професійної компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного вікуen_US
dc.title.alternativeМетодологические аспекты формирования профессиональной компетентности будущих воспитателей детей дошкольного возрастаen_US
dc.title.alternativeMethodological aspects of the professional competence development for the future preschool teachersen_US
dc.typeArticleen_US
dc.rights.holder© "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"uk
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Surotuch.pdf141,78 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.