Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/10599Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Силюк, Н. І. | - |
| dc.date.accessioned | 2018-10-24T06:48:20Z | - |
| dc.date.available | 2018-10-24T06:48:20Z | - |
| dc.date.issued | 2014 | - |
| dc.identifier.citation | Силюк Н. І. Психолого-педагогічні особливості використання гумору як засобу навчання і виховання учнів початкової школи / Н. І. Силюк // Магістр. - 2014. - Вип. 20. - С.111–114. - Бібліогр. в кінці ст | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/10599 | - |
| dc.description.abstract | У статті розкрито сутність понять «гумор», «почуття гумору», «дотепність», наведено різні підходи до їх визначення. Гумор охарактеризовано як педагогічний засіб, як один із компонентів емоційного забезпечення навчальної діяльності молодших школярів. З’ясовано основні функції гумору в навчально- виховному процесі: інформаційна, емоційна, мотиваційна, регулювальна. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk | uk_UA |
| dc.publisher | Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка | uk_UA |
| dc.subject | гумор | uk_UA |
| dc.subject | почуття гумору | uk_UA |
| dc.subject | дотепність | uk_UA |
| dc.subject | гумор як засіб навчання і виховання | uk_UA |
| dc.subject | учні початкової школи | uk_UA |
| dc.title | Психолого-педагогічні особливості використання гумору як засобу навчання і виховання учнів початкової школи | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Магістр. Вип. 20 | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Silyuk.pdf | 244,45 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.