Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/10599
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСилюк, Н. І.-
dc.date.accessioned2018-10-24T06:48:20Z-
dc.date.available2018-10-24T06:48:20Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationСилюк Н. І. Психолого-педагогічні особливості використання гумору як засобу навчання і виховання учнів початкової школи / Н. І. Силюк // Магістр. - 2014. - Вип. 20. - С.111–114. - Бібліогр. в кінці стuk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/10599-
dc.description.abstractУ статті розкрито сутність понять «гумор», «почуття гумору», «дотепність», наведено різні підходи до їх визначення. Гумор охарактеризовано як педагогічний засіб, як один із компонентів емоційного забезпечення навчальної діяльності молодших школярів. З’ясовано основні функції гумору в навчально- виховному процесі: інформаційна, емоційна, мотиваційна, регулювальна.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.subjectгуморuk_UA
dc.subjectпочуття гуморуuk_UA
dc.subjectдотепністьuk_UA
dc.subjectгумор як засіб навчання і вихованняuk_UA
dc.subjectучні початкової школиuk_UA
dc.titleПсихолого-педагогічні особливості використання гумору як засобу навчання і виховання учнів початкової школиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Магістр. Вип. 20

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Silyuk.pdf244,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.